Tuesday, July 7, 2015

CATATAN PENGALAMAN MERAWAT


Hari INI jam 9 mlm didatangi pesakit tyroid wanita berumur, tinggal berdekatan shj. Mendapat maklumat Dari anggota polis yg pernah saya rawat Dan sembuh setelah rawatan 3 hari berturut. Hari Ke 4, sebelum dibedah di HUKM, discan terlebih dahulu . Hasil scan, doktor Punjabi mendapati batu Dalam hempedunya telah hilang. " Kamu jumpa Bomoh ya? Tanya doktor, "operation cancelled". 

Pesakit kedua, kanak2 berumur 6 tahun Kanser leukimia. Mendapat maklumat semasa berada di wad dimana pemberi maklumat sendiri membawa anaknya Kanser hati berubat dgn saya. Selepas 3 bulan rawatan , appointment doktor, check semua mendapati kansernya totally hilang. Mendapat tahu saya berketurunan Rasulullah, beliau memanggil saya Habib Dan enggan memanggil nama saya Haji Wan Zul.

Pesakit Ke 3, sejurus pesakit Ke 2 pulang, Jiran yg baru pulang Dari Trengganu mengadu anaknya tak berhenti menangis sejak Dari KARAK. Selepas 10 minit terapi, anak ITU berhenti menangis Dan mulutnya keluar lidah tanda mahu menyusu. Semasa menyusu saya lihat katanya memandang keliling tanpa rasa takut lagi. Alhamdulillah hanya 10 minit.

Mohon sahaja pada Allah Dengan Sistem " Niat yg berkaedah", insyaallah pertolongan datang dgn izinNya. Allahu Akbar.