Monday, July 17, 2023

8 Julai 2023 - Selesai merawat pesakit Breast Cancer ( Baling Kedah )


Rawatan sebyk 3 kali dlm proses membakar, membersih dan membilas kotoran penyakit di dalam darah. Selepas sekali rawatan, pesakit memberitahu sakitnya berkurangan dan sudah boleh bangun utk ke tandas.

Malam pun sudah boleh tido dan tersedar sekali sekala kerana sakit yg masih ada.
Saya di temani jemaah/murid 2 beradik lelaki perawat dari Baling sendiri dan adiknya dari Grik dan 2 beradik perawat wanita dari KL.
Sesampai di rumah pesakit di tepi jalan dan merupakan kawasan kaki bukit, terasa aura negatif yg kuat dan isteri dan murid saya di nampakkan makhluk2 ghaib mungkin jin kawasan sedang memerhati.
Di dalam rumah juga terasa aura negatifnya sehingga jemaah wanita dan isteri saya tersedawa angin2.
Sesungguhnya pemerhatian saya dan pengakuan jin sendiri bahawa kanser adalah penyakit akibat gangguan jin yg duduk bertompok2 di kawasan ketumbuhan berkenaan.
Sesetengah penyakit mungkin akibat gangguan atau sihir dan mungkin juga kifarah akibat dosa2nya menzalimi sesama makhluk. Kerana itu walau di beri kelebihan oleh Allah SWT dan syafaat Rasulullah SAW dalam penyembuhan penyakit, saya tak terasa lagi nak memviralkan atau mempopularkan diri dgn pelbagai cara kerna kesembuhan tetap dari Allah SWT dan hanya manusia terpilih juga di beri kesembuhan.
Manusia2 munafik yg mempertikai dan menolak kaedah Rawatan Islam apalagi memusuhi kerana takjub dan teruja dgn sihir teknologi Mr.D...pasti tiada redha Allah dan syafaat Baginda SAW.
Selepas memastikan keadaan sekeliling rumah yg suram seperti disaksikan isteri dan jemaah,saya menyeru bantuan ghaib agar di bersihkan kawasan rumah berkenaan dan dipindahkan makhluk2 ghaib itu ke kawasan lain.
Hari kedua rawatan sebanyak 2 kali iaitu pagi dan malam kerna ia merupakan hari yg berturutan juga. Tujuannya kerna kalau siang hari sudah kelihatan penghuni ghaib apatah lagi malam hari yg merupakan siang bg mereka.
Kedatangan kedua kali memperlihatkan pesakit yg ceria, mungkin juga sakitnya berkurangan dan mungkin juga kerna kunjungan saudara mara yg turut menyaksikan rawatan kami. Haripertama saya membaca Surah Yaasin dan Al Mulk. Rawatan kedua saya bacakan Surah Al Waqiah guna menyalurkan energi/mukjizat Al Quran melalui ubun2 ke jantung dan jantung mengepamnya keseluruh urat saraf guna membakar penyakit, kuman dan virus didalam darah.
Malamnya kami datang selepas Solat Maghrib dan mendapati aura kawasan sudah terang tiada lagi aura negatif. Rawatan ke3 saya bacakan Surah As Sajadah dan sentuhan di kawasan ketumbuhan dan perut yg penuh angin yg terbakar😁😉.
Kaedah saya merupakan sentuhan tapak tangan shj mengalirkan tenaga zikir dan kejantung....dsn insyaaAllah tenaga ini yg membakar penyakit serta menyembuhkan serta juga mencantumkan tulang yg patah atau retak
Sesungguhnya ilmu Syahadah yg saya bawa merupakan.ilmu tertinggi dari sisiNya dan tiada penyakit yg tak dapat di rawat dgnnya. Hatta jantung berlubang pun bertaut dgn cepat.
Saraf otak yg terganggu pun dapat dipulihkan namun spt yg saya cakap, musibah itu mungkin jufga kifarah dari dosa2 lampaunya, mungkin ibunya atau ayahnya, so tak perlu rekomen berkali2, depa pun tak yakin dgn Allah.
Kali ketiga rawatan baharu terbongkar bhw penyakit ini akibat suntikan vaksin. Bukan beliau shj malah beberapa orang lagi yg bekerja bersamanya.
Malah kawasan tempat kerjanya juga sekeras kawasan peninggalan sejarah.
Semoga Allah SWT memberi kesembuhan total kpd pesakit ini dan menjadi saksi akan kebenaran mukjizat al Quran yg telah hilang dari pegangan ularmak srkarang.
LA ILAHA ILLALLAH
MUHAMMAD RASULULLAH