Monday, December 19, 2016

SAKIT AKIBAT RUQYAH SYIRIK

4/12/2016 -Seorang wanita menelefon meminta merawat anak saudaranya yg kerasukan sejak di ruqyah perawat Islam di Melaka.

Beliau tanpa usul telah mengikut kawan yg mengajaknya utk berubat disana dengan membawa anak saudaranya sekali yg baharu berkahwin.


Beliau ada bertanya perawat itu, belajar merawat dgn siapa? Dengan bangga perawat itu jawab, guru pertamanya Arwah Harun Din. Naik seriau dah jiwanya sebab tahu Pusat Rawatan ni byk masalah....gurunya pun bermasalah. 

Bila dirawat, ada proses dia di sembelih oleh perawat tetapi jin tu tak mati2 pun. Anak sedara nya yg takde apa2 pula di katakan ada gangguan. Dan bila di rawat, kerasukan pula dan menyebut2 nama ibu tirinya. Kerasukan itu berlarutan dan dia sendiri tak dpt pulihkan. Di suruhnya pulang membawa orang yg disakitinya itu dlm keadaan terasuk. 


Ada juga manusia gini yg mengambil kesempatan menipu daya. Konon scan tetapi hanya bisikan syaitan. Membaca ruqyah membawa jin masuk ke badan orang yg sihat malah memfitnah pula manusia yg tak berdosa utk huruharakan hubungan keluarga. 


Sejak itu pesakit ini sentiasa dlm keadaan yg tidak menentu....asal2 sihat jadi kerasukan. Suami nya pun takut meninggalkannya sorang2....di tempat kerja pun fikirannya kacau. Gara2 kemasukan jin akibat ruqyah syirik ajaran sesat wahabiyyah. 


Saya terapi zikir keduanya....tiada apa2. Tak bangkit pun jin. Jin memang tak mampu berdepan dgn ambo. Kalau jin ruqyah tu awal2 dah lari.....cari nahas la berdepan dgn ambo yg hina dina di sisi manusia ni apatah lagi disisi Allah Azzawajalla. 


Ambo pesan kalau berlaku lagi seperti itu terus datang je.....tgk jin2 tu berani tak. Ambo nak hantar pulang kerumah perawat tu.