Monday, December 19, 2016

Ziarah pesakit Pengamal Besi Kursani di rumahnya.

2/11/2016 -Pesakit minta datang kerumahnya untuk merawat isterinya dan melihat2 rumahnya yg dulu sering di lihat bayangan di dalam rumah dan bunyi orang berjalan di bumbung dan di dengari juga oleh jiran2.

Oleh kerana rumahnya dekat2 aje, selepas kerja terus ke sana. Orangnya kreatif, rumahnya di renovate sendiri dgn hasil tangannya sendiri dan dari bahan2 terbuang dari projek2 mega. Hasil seni tangannya terserlah pada hiasan dalaman dan perabot kayu yg di buatnya sendiri. 

Belakang rumah di bina tembok tinggi dan beratap serta di bina taman bersebelahan dgn pokok2 bonzai , karpet rumput dan para gazebo . Tempat tidornya sekian lama setelah gangguan ini menghantuinya selama 3 tahun.

Setelah isterinya bersedia, masih dalam pantang meriba bayi se usia 3 minggu. Berbaring dan rawatan di teruskan. Pesakit duduk di kerusi melihat2kan bayi yg sedang tido.

Si isteri tiada kesan apa2 tetapi pesakit yg pecah angin...sendawanya kuat. Sambil tangan kanan di kepala si isteri, tangan kiri Ironman menghala kpd pesakit dan menembaknya dgn jurus makrifat. Sendawa makin menjadi2 , kelihatan seperti mahu keluar harimau dampingannya.

Setelah selesai proses rawatan isteri tak sampai 10 minit, ku panggil pesakit dan ku suruh duduk di depan membelakangkanku. Ku letak tapak tangan di belikatnya dan menjurus terus menerus. Sendawa pecah anginnya semakin berkurangan dan perlahan.

Tiada bacaan apa pun...hanya zikir di hati . Dan tangan memainkan peranan sebagai senjata terhasil dari NIAT YG BERKAEDAH sepertimana Asif Barkhiya.

Akhirnya dia kendur...tiada lagi sendawa. Kami keluar semula ke belakang rumah berbual. Katanya selepas 3x rawatan, tiada lagi gangguan2 di rumah dan sakit2 akibat serangan pun makin berkurang.

Gurunya yg dtg top up pada hari berikutnya selepas pertama kali rawatan pun tiada lagi menjelma selepas saya tarik segalanya pada rawatan kali kedua.

Sambil bersembang dia beritahu pernah di beri buku Amalan Benteng Mukmin utk di amalkan hmmm...bertambah2 bahananya. Ku minta buku itu dan suruh tinggalkan segala amalan2 yg menuntut kaifiat dan kehebatan ini. Beramal biar dgn ikhlas , dan tundukkan nafsu dgn berpuasa serta raihlah redhaNya dgn Solat Sunat d mlm hari tatkala orang lain lena di ulit mimpi2 indah.

Dia beritahu ramai kawan2nya sakit sepertinya akibat dari perkara yg sama. Nanti dia akan bawakan seorang demi seorang.

Selepas solat maghrib berjemaah bersamanya, ku beredar pulang.