Sunday, May 19, 2019

2 April 2019 - Pesakit di sihir bapa sendiri (11)



Si ibu menelefon pada petang memaklumkan utk datang pada malamnya selepas mendapat message dari anaknya yang semakin sakit menanggung sihir yang di hantar lagi oleh bapanya.

Kali ke 10 , rawatan semakin mudah kerana selain ilmu pendinding yg di isi pada pesakit pada rawatan ke 9, juga kerana penyihir semakin lemah dan juga sakit2 .

Si bapa tak berputus asa untuk membunuh anaknya namun si ibu juga tidak berputus asa juga setelah menemui saya yang mampu menangani setiap sihir yg di hantar bekas suaminya yg turut memudaratkannya jua. Darul Syifa yang sering di kunjungi nya dahulu saban minggu gagal memulihkan dan mengusir serta memusnahkan sihir2 tersebut, sungguh memalukan.

Aku kalau tidak di hina dan di perlekehkan oleh orang2 Darul Syifa, pasti boleh berkawan dan bekerjasama namun bak kata omputih, "kalau tokleh berkawan, lawan !!!" Jangan nak berlagak bagus kalau ilmu separas lututku sahaja. Kau sanggup mati di belah dada oleh Kafirun dari berubat dengan anak cucu Nabi SAW ini.

Kali ini 4 ekor jin yg muncul setelah ku arahkan bangkit, nenek tua, iblis tanah, monyet dan entah apa yg last tu....semuanya tak mampu melawan malah tak kenal aku tetapi mengatakan melihat " Cahaya yg amat terang". Kata emaknya bomoh mana pulak yg di cekupnya, main suruh je hantar jin2nya menyerang dan memakan tubuh pesakit. Jin2 terdahulu habis semua aku kerjakan....tak berani datang dah.

Dalam setengah jam je berlangsung rawatan, aku hanya berbual dan menyuruhnya keluar dengan gertakan, lu langsi lu mati. Mereka berkata, "aku akan keluar tetapi tuan aku akan hantar yang lain pula" "Takde hal " kataku,

Mereka yang pernah datang takkan mahu kembali, potong jari pun takkan mahu datang daa....ketakutan ketara.

Rawatan kali ini di saksikan muridku yang membawa anaksaudaranya, bakal seorang doktor bersama ibunya. Lihat betapa mudah bila ilmu haq menghadapi ilmu batil, mereka mengakui tak mampu menghadapi Cahaya Mukmin, bukan ada baca apa-apa ruqyah pun, sembaaaang yo.

Teringat masa bersama anak-anak GFSK makan tengahari di Fraser Hill, ada kumpulan yang berkhemah di sana mendapati seorang dari mereka hilang di culik jin. Pagi tu penuh anggota Bomba dan Polis mencari dan berkumpul pada tengahari di tempat makan di sana. Kata makcik gerai, mereka mabuk2 dan membuat bising di hutan, mana jin2 tak marah.

Tiba-tiba muridku yg nampak kelompok jin2 berkumpul di langit sehingga langit menjadi gelap berkata, " pulangkan lah, cukup lah korang sorok dia semalaman". " SIapa kamu nak campur urusan kami?" tanya jin2 tersebut. Murid ku berkata, " kami anak-anak Hj.Wan Zul Al Qubra".

Sekejapan langit menjadi terang benderang kembali. Takut ye ko dengar nama tu......

SESUNGGUHNYA HATI YANG TAKUT DENGAN ALLAH AZZAWAJALLA, ALLAH ZAHIRKAN KETAKUTAN PULA MAKHLUK KEPADA NYA......