Monday, December 14, 2015

10/11/2015 - Rawatan Kanser Payudara


Pesakit pernah di bedah 2x membuang sel2 kansernya namun kali ini sel2 itu merebak keseluruh bahagian.
Rawatan dibuat 3 hari berturut-turut. Pesakit masih muda awal 20an dan mempunyai seorang anak berusia setahun.
Kali pertama diterapi, pesakit tidak merasa apa-apa terutama tenaga panas dari tapak tangan saya.
Hari kedua, pesakit menyatakan kesakitan nya mulai hilang dan tangannya sudah boleh diangkat.
Hari ketiga, pesakit menyatakan 5 mata seolah bisul mula pecah dan darah non-stop.
Selang 3 hari, rawatan kali ke4, pesakit memberitahu 4 dari lubang kecil yg pecah tadi sudah berhenti keluar darah tetapi satu lubang sebesar duit syiling 50sen masih berdarah malah mengeluarkan daging busuk dari dalamnya. Kali ini saya minta untuk melihat dgn ditemani isteri. Memang besar lubangnya dan sudah membusuk hampir keseluruhan. Namun katanya dia sudah tidak rasa sakit lagi dan ingin meneruskan rawatan dgn yakin sekali. Tangannya pun boleh diangkat seperti biasa, tiada lagi kesakitan pada urat saraf yg bersambung ke bawah ketiaknya.
Saya memberi madu syifa untuk dimakan dan disapu pada keseluruhan dada yg membusuk serta memakan habbatussauda. Madu dan habbatussauda adalah raja segala ubat menurut hadis dan adalah adalah sebaik2 rawatan bumi.
Pesakit message pada hari keduanya bahawa lubang itu terus mengeluarkan daging yg membusuk dan darah sudah mula berhenti keluar.
10/11/15 adalah rawatan pada kali ke5 selang 2 hari rawatan kali ke4. Kali ini arus panas dari tapak tangan saya terasa panas dikepala dan menyebar keseluruh badan. Urat2 sarafnya mula menerima energi zikir dan membersihkan saluran urat saraf serta membersihkan kotoran penyakit didalam darah.
Perkembangan pemulihan rawatan yg memberangsangkan membuatnya beriktiqad utk terus berubat dan tidak mahu membuang payudaranya atas nasihat doktor. Malah kalau dia kehospital, itulah yg akan dilakukan doktor (potong buang)berdasarkan ilmu yg dituntut dari Barat yg tiada sanad bersambung kpd Rasulullah bahkan dari Dajjal.
Menurut kajian, suntikan semasa bayi itu lah benih2 kanser yg ditanam semenjak kecil terhadap penduduk dunia oleh puak Illuminiti.
Alhamdulillah, pesakit beriktiqad dgn penuh yakin bhw Yg Menyembuhkan adalah Allah SWT. Proses membuang bukan proses penyembuhan malah kaedah pembunuhan secara halus sptmana berlaku kpd doktor pakar bedah itu sendiri yg sedang membuat Masters nya di London dlm bidang kanser dan membuat keputusan sendiri membuangnya tanpa desakan sesiapa. Beliau meninggal pada hari suaminya menelefon saya untuk dirawat.
Takdir ajalnya sudah sampai dgn cara yg tidak baik.
Wallahu a'lam