Monday, May 30, 2016

KES SAKA TERHEBAT & SIHIR PEMISAH TERMUDAH


Dlm minggu ni beberapa kes sihir pemisah dapat diselesaikan dgn mudah dan cepat. Sakit dan emosi yg ditunjukkan sekejapan hilang bila diterapi zikir beberapa minit.
Pesakit kembali normal dan tiada perlu susulan lagi. Alhamdulillah semakin hari semakin mudah, tiada perlawanan dgn jin2 ni, mereka lari terus . Dia belaka apabila Dia kehendaki.
26/01/2016 - Kes Saka kronik yg menyerang seluruh keluarga pesakit. Pesakit dari Kelantan dtg seorang diri tanpa keluarga ditemani 2 sahabat yg tinggal diKL.
Sakit ibu dan adiknya lebih kronik namun kerana susah utk dibawa, beliau dtg seorang diri sebagai wakil.
Di awal di terapi selepas habis bacaan Surah Yaasin, pesakit mula mengerang kesakitan. Bila dah bangkit, saya mula menyerang. Laungan kesakitannya bergema kuat, ku arahkan menantuku tutup pintu sliding bg menghalang suara laungannya menakutkan isi rumah.
Macam biasa bila jin2 bawahan semua surrender, mereka panggil otai yakni ketua mereka.
Ketua Jin ni pun kaget, " mung ni sapo ehh...sapo? Biso sungguh mung ni. Tok jupo lagi aku manusia sebiso mung"
"Oooooo..Sunan Kalijaga. Sunan...mung tok leh wat gapo kat aku" katanya.
Dalam dia mencabar dgn angkuhnya, ku lihat dia kesakitan juga cuma pulihnya cepat benar. Malah mula bertakbir, berzikir dan mengaji.
Semakin ku zikir dan Doa...dia semakin berzikir juga dan membaca surah2 Al Quran dan mengeluh juga akan hal2 manusia masakini.....yg makin jauh dlm kesesatan dan duduk dalam syirik.
Dok citer hal akhir zaman dan sedih dgn manusia loni yg rata2 sesat aqidah. Katanya.....kezahiran Imam Mahdi dah semakin dekat, kerosakan aqidah harus dibanteras samasekali.
Dia mula mencabarku..."mung takleh wat gapo Sunan, gini jah aku buat". Jin itu menunjukkan silang kakinya ...
Oleh kerana jin itu pun berzikir dan tak rasa apa2 dah kesakitan, aku berhenti dan berehat. Sambil2 tgk aksinya.
Pesakit yg dirasuki jin ni walau dah tak sakit tetapi tak meronta dan tak perlu dipegang. Aku berdepan dengannya...sambil2 sembang je. Aku tak tunjukkan permusuhan dan jin itu mula citer asalnya, bagaimana dia dtg dan kenapa menyakiti tubuh pesakit. Dia sedih kerana pesakit tak mahu menerimanya.....
Tetiba ada sahabat perawat msg kerana tiba2 ingatannya padaku kuat. Firasatku Allah SWT hantar bantuan utk scan keadaan. Perawat ni berhajat utk jadi muridku....dia tahu walaupun kebolehan scan ni anugerah Allah, ilmunya masih belum setandingku....kehendak Allah belaka.
Selepas scan, katanya....
"sy nmpk mcm sunan kalijaga..sy x knal tpi sirr kta bgitu bpakaian jawa hitam coklat
dn ada 2 makluk bsayap sperti pari2 halus enrgi nya...pari2 bwarna kristal putih transparent..
sunan bersama tuan.. makluk bsayap bsama psakit..adakah pesakit ini perempuan?
seperti link nya bsama sami2 kot..bpkaian kuning bkepala botak sdang transfer power dri jauh buat pesakit
d pesakit ada 1 lingkaran 3 segi tmpt ia duduk.mcm 1 shield
sunan sdang mengelilingi kawsan pesakit tpi mcm buntu ?
mcm mncri titik kelemahan kot
pesakit byk shield kot.sbb sy trasa skit nya dsini
dlu kwan sy pnah dpt kes hbat dn x dpt settle..pesakit mngaku ia lintah bayan..azazil pnjaga laut
setiap serangan dn energi x smpi pda nya
mcm klaka skit la tuan klau sy ckap.ini bdasar kn pngalaman dn ilmu sy...
makluk azazil..sbb energi nya sgt la halus...hmpir2 tiada energi
setiap serangan ssah kna pda nya
ia bijak dn pesakit se akan2 bzikir
dn makluk d bantu dri jauh dngan transfer energi tnpa putus2..
mnyebab kn pesakit se olah2 healing sgt cpat dn tdak ada effect..
sunan duduk btol2 dhadapan dgn pari2 tpi x de apa2 tndak blas
lpa nk bgtau..apa y d hdapan tuan adalah pancaran dri projector.jika d serang dri pncaran maka sia2 sje.kna cri projector nya..pari itu jelmaan dri 1 pancaran..
sy x dpt detect dri mn pncaran tu..jika sy jejak maka sy nmpk owg bkepala botak bpkaian kuning
" hrap2 info tu dpt mmbantu tuan"
Sambil duduk berehat, saya terus munajat dan berdoa.
" Mung ni degil sungguh Sunan weh....tok jupo lagi aku orhge sedegil mung nih...doh la biso. Biso2 mung pung tokleh wat gapo kat aku"
Aku biarkan aje dia membebel...." aku sedih la, cucu aku ni tokse terima aku. Kalu dia terimo, boleh jadi biso po mung jugok" Sunan...mung tolong la ubat adik dia ni....sakit teruk tuh"
Aku balas, " kata biso...bakpo mung tok ubat sediri?"...
" Hah Sunan...mung balas kat aku balek" katanya.
"Mung nok ngano Sunan, nok main cara baik ko cara jahat.Aku kerah marghi segala bala tentera aku"
Aku cemuih je....."aku bukan nak musoh dgn mung, mung kato nok jaga cucu, bakpo dok bui sakitnya?
Dia doh jammed. Heheh saikologi sikit la. "Puah doh aku dok ghoyat kat dio....dlm mimpi aku bui.....tokse pah sudoh" katanya.
"Doh....mung tinggal la dia. Tubik la...dia tokse ke?"...
Dipendekkan cerita, "kalau aku masok penjara Sunan, buleh tubik ko? Dia bertanya.
Aku pelik....hai mcm surrender pulak. Namun memang dia surrender. Dia minta aku keluarkannya dan memang jin2 yg ku tarik keluar semua disumbat ke penjara Sunan Kalijaga.
Allah belaka. Jin ni keluar sungguh dan pesakit sedar semula. Sambil sembang2 gitu je....jin2 ni mcm sedih dan give up.

Aku serah pada Allah jua.....aku hamba. Tuhanku pasti mendengar Doaku.....dan menghantar bala tenteraNya yg lebih kuat dari jin2 ni, masakan mengalah begitu mudah sedang di awal tadi mencabar juga.
Alhamdulillah...Dia belaka. Bila dtg yg haq, tenggelam yg batil