Tuesday, January 3, 2017

PESAKIT ULANGAN MELAPORKAN KESEMBUHAN


21/12/2016 - Rabu
Pesakit santau 2 beradik melaporkan perkembangan selepas rawatan dan memberitahu muntah sejurus meminum air yg di doakan bagi si adik dan pedih di saluran pemakanan . Si abang pula tersekat-sekat di dada tak mahu keluar. Kedua nya di terapi kali ke 2 dan merasa nyaman.
22/12/2016 - Khamis
Pesakit kulit seminggu lepas datang membuat rawatan ulangan memberitahu kulitnya semakin pulih dan kelihatan subur berbanding sebelum seperti tanah gersang yg merekah.
Pesakit yg di sihir sehingga kurus kering dan sakit kulit menyucuk2 memaklumkan bhw mlm sudah dapat tidor lena dan terasa bisa2 keluar dari hujung kaki.
Pesakit kanser paru-paru (yg di sihir) dari Ipoh setelah 3 kali rawatan memaklumkan telah pergi ke tempat rawatan lain untuk rawatan alternatif dan mrmberitahu perawat tersebut scan dan mendapati paru2 nya ada pemulihan, katanya seperti bisul yg telah terkeluar matanya. Kali ini beliau dtg utk rawatan komplikasi akibat sihir tersebut yg menyebabkan masalah pada usus kecilnya dan boleh menyebabkan penyakit angin pasang. Keyakinannya bertambah dan menyatakan ingin turut belajar ilmu haq ini.
PANDANG SATU KEPADA YG BANYAK. BANYAK KEMBALI PADA YG SATU JUA.