Tuesday, April 26, 2011

WASIAT KARAMAH SELURUH BANI HASYIM TANAH MELAYU...!!





Dalam kemajuan duniawi semasa wajib difahami semua rakyat Malaysia, semua 57 OIC (Dunia Islam) hanya tunggu Malaysia...termasuk juga dlm bidang keagamaan.

Malaysia pula hanya merujuk kepada sebuah negeri di utara semenanjung bila bercakap pa...sal ilmu Agama, iaitu negeri KILAT "Kilatan" (now disebut Kelantan).

Kelantan pula dipengaruhi oleh kelompok-kelompok tertentu, yang mana sejak 1756M segala urusan keagamaan dipegang oleh Long Gaffar dan darah/zuriat keturunannya(sekarang PKLGK) hingga diserang Jepun dan kembali memerintah.

Dan pada 1946, UMNO ditubuhkan(perlembagaan Nik ahmad Kamil) untuk orang Melayu dan seluruh sistem asal Long Gaffar dimansuhkan. Para Wali Allah mula tidak dikenali lagi generasi baru. Tetapi segala amalan dan kaedah Istana Bani Hasyim sempat dikitabkan(Pati Rahsia).

Kitab Musonneh/Muktabar atau kitab kuning dianggap out moded tidak memberi manfaat untuk kaya, mewah, gaji besar, kerjaya terjamin dan sebagainya dan mula dipinggirkan oleh bangsa melayu/islam sendiri tanpa campurtangan mana-mana bangsa kafir British, India China atau sebagainya, hingga pengamalnya pula dianggap sesat oleh generasi baru yang buta isi kitab musnneh tersebut, dan ramailah yang ke hospital dengan pelbagaibala kifarat penyakit jasad...dan majoriti doktor tukang bedah tebuk bagi dadah itu juga kaum kerabat kami..!!.(mereka sendiripun tak makan/guna dadah tu)...guna teknologi "Isim Bikhoffi"...yang lagi canggih..!!

Now kmi bersyukur KDN?Pendaftar Pertubuhan dan Istana menubuhkan MQTK dan memberi kepercayaan kepada kami generasi muda/baru Datuk Syed Kadok-Syed Kuning(penjaga kubur cucu cicit Nabi) mengetuai urusan ke Makkah untuk semu kerabat ini. Moga Allah ampuni kita semua, amin.


WASIAT ARWAH HAJJAH NIK THOM BINTI NIK LAH (Anak saudara Datuk Perwira kelantan) : kepada anakanda bongsunya.
WASIAT KARAMAH SELURUH BANI HASYIM TANAH MELAYU...!!

"Mu himpunlah seramai mungkin, DAN pergilah ambil balik Masjidil-Aqsa tu, jangan takut Allah dah sediakan itu hanya untuk puak-puak mu di akhir zaman ni, orang dulu-dulu semua dah tahu...b...la..bla..bla...!!"
wasiat di hadapan 40 alHafiz Tahfiz MQTK yang diketuai oleh YM Ust. Ahmad Taufk bin Cik Said

Tahun 2000 - WASIAT ARWAH HAJJAH NIK THOM BINTI NIK LAH : kepada anakanda bongsunya.

(sekarang D1-MQTK, dari Ahlul-Bait/Bani Hasyim salasilah Datuk Perwira Hj Nik Daud, Kerabat Long Yunus yang dikahwinkan oleh Datuk Syed Kadok dengan cucunya Nik Lah Nik Mat dari salasilah Datuk Perdana - Syed Kuning - Long Gaffar Kelantan. Melahirkan gabungan benih Bani Hasyim Istana Pattani dan Istana Kelantan, sekarang di dalam MQTK - Malay Quraisy Top Kingship).

"Ya Rabbi, janganlah Engkau hukum kami atas kealpaan ini, kami berjanji tidak akan mengadapMu, kecuali selesai urusan rumahMu, izinkanlah kunci Unit Ketenteraan Baitul Makmur kerajaan MalaikatMu, untuk kami di zaman ini, dan dengan itu ampunilah segala dosa-dosa kami,amin".
Kenapakah para pebesar dan seluruh kerabat Istana Kelantan(Datuk Perdana) bersusah payah membantu Dato' Onn bin Ja'afar menubuhkan UMNO 1946..?? Apakah hubungan dengan Wasiat Mufti Makkah kepada seluruh dunia Islam melalui Munyatul Mushalli yng dikarang dengan karamah hanya untuk Raja Quraisy Tanah Melayu 1756M..?? Dan... kenapakah silibus Tan Sri Nik Ahmad Kamil ini tergendala untuk diterapkan dalam kementerian pada 1952 dan hanya berada di dalam pondok..?? 2009 MQTK jual keluar.
Imam Mahadi a.s - "Sesiapa yang telah mengetahuinya, maka mutlak wajib ke atasnya mendatangi dan berbaiah dengan baginda, sekalipun terpaksa merangkak di atas salji...kerana selain dari ahli baiah yang diterima oleh baginda selaku makmumnya, yang lain semua ahli suul khotimah(bakal mati terlaknat/terkutuk) yang haram m...enerima syafaat(doa baginda)..!!" - Wasiat Jaafar Saddiq r.a 190H/Datuk Syed Kadok VII 1980M.
Masalah besar ialah apabila kebanyakkan yang ingin bersahabat denganku, langsung tidak pernah mengetahui wasiat 2 pintu Ka'abah dan Kunci Barakatul Habsyi Bani Hasyim Dunia hanya pada Imamnya, jauh sama sekal......i untuk mereka berusaha ke arah itu atau memahami wasiat isi kitab pengasas Perlembagaan Negara Malaysia ini...maka, "Su'ul Khotimah" lah padahnya...!!
Definisi dan terminologi setiap istilah asal Al-Quran dan Hadis Sahih serta Qias telah tidak difahami lagi oleh kebanyakkan generasi baru.

"Cerdik" atau bijaksana bukan lagi difahami "Orang Yang Banyak Mengingati Mati" tetapi didefinisikan s...emula, yang ada PhD, 9A1-SPM, IQ 146 point ke atas dan sebagainya.

"Bala kifarat Allah berupa penyakit jasad yang berhajat kepada doa Ketua Mukminin/Nabi/Rasul/Pengganti Nabi/Wali Qutub dan Abdal didefinisikan sebagai "Biological Disease" yang hanya memerlukan alkohol atau dadah untuk dipulihkan oleh mana-mana orang/manusia bergelar doktor, tak kira sama ada mereka Wali Syaitan/Wali Fasiq/bukan mukmin/tak andi wajib/tak makbul doa - dan tanpa proses taubatan nasuha dan pengesahan pengganti Nabi/Rasul/Khalifah Allah bahawa diterima segala taubatnya dan bebas dari kifarat(sembuh) dengan kaedah para ahli kasyaf di dalam Islam sebenar ini".

Jelas iktiqad itu terkeluar dari garis panduan jumhur ulama muttafiqu alahi, Aqidah ahli sunnah wal jamaah, mazhab Imam As-Syafie pegangan seluruh Ahlul-Bait/Bani Hasyim dan Raja-Raja Melayu sejak lebih 650 tahun(Majapahit II 1347M) dan automatik termasuk di dalam jalan kematian 72 cabang munafiq - tanpa Imam, tanpa kitab, tanpa syafaat, tanpa Jemaah Bani Hasyim(wama ikhwanuka) hingga ke Padang Mahsyar.

Terima kasih tuk nenek yang wasiatkan segala kitab.Moga Allah ampuni kalian dan kami semua.

Ya Quddus, Ya Jabbar, Ya Qahhar, Ya Rabbi, hindarilah kami para Bani Hasyim zuriat Pembina dan Penjaga Ka'abahMu di akhir zaman ini dari golongan yang ke-4...hindarilah kami dari golongan yang ke-4....hindarilah kami dari golongan yang ke-4...sejauh jarak timur dan barat dari dunia sampai akhirat, amin.