Sunday, May 14, 2017

2/5/2017 - Kes sihir hasad dengki bekas makcik


Mlm tadi di datangi pesakit mengadu di sihir sudah 5 tahun. Sudah tak tahan menanggung seksanya sebab anak2 dan suami turut menanggung akibat sikapnya yg berubah menjadi panas baran dan sakit2.
Mulanya semasa bertanya, saya kenakan syarat ada fidyah dan di rawat 3x berturut. Beliau keberatan kerana dah puas berubat baik yg mengenakan bayaran mahu pun yg tidak, tidak mampu memulihkannya. Habis kuat bertahan 3 minggu sahaja.
MOU tidak di persetujui maka tiada urusan berlaku. Hampir sebulan beliau menghubungi semula , setuju dgn syarat dan ingin terus datang berubat.
Duduk sahaja berhadapan kami bercerita. Saya bertanya berubat di mana sebelum ni, lalu di ceritakan pusat rawatan itu dan ini. Hmmm...tempat2 yg mengamalkan ruqyah, guna garam, lada hitam dan kepit ibu jari. Kenapa tak baik dan pulih? Tanya saya dan tak boleh di jawab.
Saya pun beri tazkirah kefahaman bab tauhid dan iktiqad. Pesakit menunjukkan tangannya menggigil. Kataku....cakap banyak tak guna, ku buktikan cara dan kaedah yg di redhai.
Pesakit berbaring.....baru letak tangan tak sampai seminit. Baru bersyahadah belum berdoa, Jin sihir dah bangkit.
" Adoiii...saaakiiit..."
" Aku keluar...aku keluaaaaarrrrrr".
Aku diam je meneruskan zikir dan melihat resksinya dan suami.
"Aku tak boleh keluar.....tuan aku tak bagi...."
"Sapa tuan kau.........?"
" Ma........... bekas makcik...?"
"Bekas makcik? " tanyaku dan suaminya mengangguk.
" Aku tak boleh keluar....tak nampak jalan".
" Jangan temberang, kau boleh masuk mesti boleh keluar".
" Aku tak boleh.....roh aku di kapankan di Sumatera, kena pergi sana".
" Jangan dok temberang dgn aku......tak keluar kau sakit".
Pesakit muntah dan batuk berkali2....ku angkat badannya duduk dan ku sandarkan lutut di belakangnya. Penyiksaan di teruskan...pesakit ( jin2) nak gelak pun tak berdaya, nak temberang lagi...ku tekan lagi...meraung melolong macam pesalah di ikat di kerusi dan di alirkan arus elektrik. Kalau tak keluar, mati la. Pesalah zaman kini pun hukumannya di alirkan arus elektrik sampai mati di Negara Barat sana.
Nak temberang bagai jin2 ni...dengan Hj.Wan Zul Al Qubra, " don't play play". Lu langsi lu mati ma......
Akhirnya......suaranya bertukat lembut....." sakit sakit ustaz". Ku lepaskan , ku suruh bersyahadah 3 kali. Lancar....jelas....jin2 itu ambil lsngkah seribu.
" Tak sampai 5 minit pun kan?" Kataku.....pesakit dan suaminya mengangguk. Lihatlah....kesaksian kamu terhadap kata2 dan tulisanku selama ini. Ilmu haq mampu mengatasi apa shj...baik penyakit medik apatah lagi gangguan sihir dan saka.
Kamu bandingkan kaedah ini dgn mana2 kaedah "Rawatan Islam" yg di dakwa dakwi sana sini yg kamu pernah kunjungi. Al Quran yg kamu dok baca hari2.....apatah lagi yg mengajar sana sini.....buktikan ia meresap ke hati dan memberi kekuatan kepada jantungmu.
Jantungmu yg berisi khasiat zikir itu menjana kekuatan tenaga elekrik dan solar(aura) yg mampu kamu " jumper" kepada pesakit medik dan gangguan2 jin dgn mudah sahaja...menyembuhkan dan mengusir makhluk2 halus yg duduk dlm urat saraf.
Macam bateri kereta kong. " Kaedah Jumper" tak sampai seminit pun bateri itu hidup semula.
Tak perlu pembedahan yg memutusksn urat saraf yg mengeluarkan darah yg byk yg boleh mengakibatkan kematian ( mati sebelum ajal - roh gentayangan).
Tak perlu jampi mantera/ ruqyah syirik. Tak perlu support bahan2 alami apatah lagi dadah ciptaan Yahudi.
Pelajar baharu, baru tiba. Bekas perawat dari pertubuhan yg di sahkan haram dan sesat oleh mufti n.sembilan. " Kamu terlambat utk menyaksikan kaedah saya yg ingin kamu saksikan dan yakini....hanya 5 minit shj tadi".
Berbaiah dan mengambil ijazah amalan pelajar ini dan turut ku tazkirah kan kefahaman Tauhid dan Sifat 20 pegangan ahlulssunnah wal jamaah.