Monday, May 29, 2017

Pesakit di sihir ilmu pengasih pulih ( Rawatan jarak jauh - 28/5/2017)


Pesakit ini di rawat secara jauh dahulu dengan bantuan adik2nya....alhamdulillah tepat 7 hari, pesakit dan isteri sudah bersama dan datang bersama2 utk rawatan tanpa diketahuinya. Sebelumnya, isteri yg dihalaunya pulang utk mengambil pakaian di belasah lebam2 badan dan 2 jari koyak dgn jahitan.

Saya meminta abang2 pesakit membawa isterinya untuk di tarik kuasa ilmu pengasih itu dan mengisi ilmu pasak kasih sayang kpd si isterinya. Alhamdulillah...Allah SWT izinkan dan mereka bersama kembali dgn kasihsayang. 

Bersama pesakit ini ada lagi 6 pesakit yg saya usahakan secara jarak jauh. Alhamdulillah Allah SWT mengizinkan perubahan dan kesembuhan. Pesakit yg disihir ketiga2nya sudah dtg kesini utk rawatan seterusnya setelah sihir2 itu di tawarkan.

Dua pesakit kanser, alhamdulillah menurut si anak ada kesembuhan dan tak perlu kimo. Cuma pihak keluarga menganggap ubatan doktor yg memberi kesan dan ingin meneruskan dgn ubatan doktor. Si anak yg berusaha secara diam2 dgn saya tak boleh berbuat apa2.

Pesakit gangguan biasa yg bukan kategori sihir dan saka pun memberi reaksi positif dan meminta utk rawatan di teruskan. Secara jarak jauh tetapi kekuasaan Allah Azzawajalla tiada batasannya.
Cuma yg terbaru pesakit dari Kelantan anak dara sunti yg di sihir belum dapat respons sebab yg menolongnya adalah kawan fb yg membantu secara senyap2. Mudah2an Allah SWT juga mengizinkan sihir itu dpt di tawarkan.

Sesungguhnya keikhlasan yg tinggi adalah bila pesakit tak tahu dia sedang dirawat secara rohani dan dia sembuh dgn menganggap rawatan dari doktor yg didepannya. Tak jadi hal pun asal yg meminta pertolongan pun ikhlas maka redha Allah mendatangi.

LA ILAHA ILLALLAH
MUHAMMAD RASULULLAH.