Wednesday, March 22, 2017

SAKA NENEK SERI WAJAH

3/3/2017 -Baharu selesai buang saka ilmu . Menghantui anak gadis yg menyanggupi hasrat neneknya sebelum meninggal. Sudah 10 tahun, merosak kehidupan anak gadis ini.

Menjerit sakan bengit telingaku bila ku tekan belakang telinganya, ku tutup jalan keluar dan kunci tubuhnya dan zikir terus menerus meminta pertolongan Ilahi agar saka ini diputuskan dgn menyiksa jin2 itu dgn tenaga elektrik Ilahiyyah.

Rupa2nya memang dia tak mampu keluar kerana tiada jalan keluar. Ku tutup semua pintu keluar walau dari arah ia masuk. Siksaan ku tak mampu dihadapinya, nak keluar tak boleh.

Ku tahu Allah SWT hanya mengizinkan aku tarik keluar dan terus mengurungnya. Ku suruh ia syahadah berkali2 sehingga lancar. Air mukanya berubah. Cerianya tampak benar berbanding semasa datang kelihatan sombong dan ketakutan.

Ku tanya abang2nya di mana berubat sebelum ni. Hmmm tiada tempat lain masyarakat tuju selain tempat ruqyah yg membekalkan garam dan lada hitam sebagai tangkal pendinding.

Cakap aje pandai, buangnya tidak ( tak mampu pun). Aksyen je lebih. Patut di tutup je Pusat Rawatan bertopengkan agama ni.

Rawatan tak sampai sejam disaksikan keluarganya dan murid2ku. Mudah shj...tiada proses rumit, tiada prosedur khusus, tiada guna rotan atau karate , tiada guna tangkal garam dan lada hitam.

Hanya kpd Allah SWT aku bertawakal dan.meminta pertolongan. Mereka pulang dgn gembira, nak singgah makan dahulu kasi pesakit basahkan tekak dan isi perut heh.

Apabila bersandar kpd Allah SWT semata, mudah belaka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------


4/3/2017 - LAPORAN MURIDKU YG MENYAKSIKAN RAWATAN SAKA NENEK SERI WAJAH SEMALAM.

[04/03, 07:47] Ustaz : assalamualaikum abi..maaf ganggu..sy nak share respon komen kwn ttg adip ipar dia semalam

SHARING DARI ABG PESAKIT:-

[04/03, 07:47] Waalaikumsalam....
Alhamdulillah bil... masuk kater tido...
Sampai umah je makan... pastu nk minum.. haus gile katanya...
Aku try cucuk pasal kawin die ok.. xmcm masa xbtul sblm ni...

[04/03, 07:47] Cme makin kuat glak... ade ttekan wayar salah kot...

[04/03, 07:47] Ustaz : terima kasih abi banyak benda sy belajar semalam




[04/03, 09:56] Hj ZuL : Wsalam

[04/03, 09:56] Hj Zul : Alhamdulillah. Apa pengajaran dpt semlm.

[04/03, 10:53] Ustaz : pengajaran yang sy dapat semalam

bab rawatan :
-sebagai perawat kena tenang,yakin tanpa ragu2 kaedah gfsk adalah kaedah yang diredhai olehNya,tidak seperti perawat darul2 di luar sana berpewatakan di luar gaya mcm alim tp xkenal tuhan pun.Abi merawat tanpa bergerak ke sana sini hanya tangan diletakkan di kepala dan dibelakang telinga.

-kalau ikutkan abi boleh sahaja buang makhluk tu sekelip mata dengan izinNya tp abi mengajar dan tarbiah dulu makhluk tu dgn niat mengajar makhluk supaya serik tidak mengganggu lg dengan menutup jalan keluar,berzikir tanpa henti dengan dialirkan arus elektrik zikir itu pada makhluk itu.

-abi merawat tiada menggunakan kekerasan pun seperti yang diluar memukul dan mengkarate pesakit yang sudah sedia sakit sian sangat bila tengok..

-abi menjaga batas dalam rawatan aurat pesakit terjaga..

-sngguh sy tidak nampak sedikit pun keletihan di wajah abi malah tersenyum sahaja hadapi keadaan pesakit..

-pertama kali saya melihat rawatn pesakit yang meraung2 dengan kuat sebelum ni abi cerita je tp kali ni sy saksikan sendiri

[04/03, 10:58] Ustaz : terima kasih abi beri ruang utk sy belajar..doakan sy moga sy sentiasa istiqamah di jalan kenabian di bwh GFSK kendalian mursyid yang sy kagumi Abi@Tuan Guru sy