Wednesday, March 22, 2017

LAPORAN RAWATAN DRPD PELAJAR KANAN GERAK FAQIR....

3/1/2017 -
Assalammu'alaikum Tuan Haji yang dikasihi Allah
Mohon ampun mengganggu. Sembah si pendosa ini ingin berkongsi hal membantu pesakit terkena sihir pengasih oleh Mat Pakistan. Insya Allah.

Yang terkena sihir ini adalah mak mertua kepada sahabat Ambo yang amat rapat dan sama sama bekerjasama dalam bidang industri hiburan dulu. Antara sahabat yang setia sesah senang bersama. S namanya. Dia pernah bertemu dulu kerana isterinya mengalami keguguran pada kandungan 2 bulan. Dia nikah awal 5 bulan dari Ambo.

Dia pun hairan kenapa dia nak jumpa Ambo sangat pada malam itu. Rupanya ada cerita. Disitulah permulaannya apabila Ambo membantu isterinya. Selepas buatkan solat hajat untuk isterinya, dapat berita sebulan lepas itu isterinya mengandung. Kerana selepas keguguran mereka amat susah nak lekat. Mereka dah cuba banyak kali. Alhamdulillah. Kuasa Allah Maha Esa. Sejak dari itu sahabat Ambo banyak bertanyakan hal agama.

Kes sihir Ibu mertuanya hingga tahap mak mertua mohon cerai dan si ayah mertua menurut saja tanpa sedar. Keluarga mereka panas. Tidak bertegur siapa antara mak mertua dengan suami hinggalah ke anak anak dan menantu. Malah si mak mertua pertahankan si mat Pakistan. Hingga bergaduh dan jadi kes polis. Setelah disiasat maka polis tutup kes sebab ini adalah kes sihir.

Atas izin Allah, Ambo dipanggil bagi membantu. Ambo dan rakan2 gfsk ada bersama membantu. Ambo mulakan dengan si isteri. Ambo buka gerak seperti biasa. Syahadah dan Ambo letakkan tapak tangan. Bergegar dan menggelegak kepala si pesakit. Ambo niatkan buangkan segala perkara tidak baik zahir dan batin. Tangan kiri menarik keluar beberapa kali dan menghancurkannya. Atas izin Allah. Kemudian gerak tutup.

Rawatan diteruskan kepada suami. Ambo syahadah dan doa serta letakkan tapak tangan kepada si pesakit. Kali ni gelombangnya berbeza. Kepalanya bergegar dan berombak seolah otaknya mahu terkeluar. Ambo teruskan zikir dalam hati hingga gelombang itu tenang. Alhamdulillah. Selesai.

Ambo tanya apa pesakit alami semasa rawatan. Kata si isteri bahawa dia tenang semasa rawatan. Kata si suami pula di bahagian kakinya sakit dan bisa ketika rawatan itu. Alhamdulillah. Ianya beransur hilang selepas selesai rawatan.

Hari ni diberitahu oleh sahabat Ambo bahawa mak dan ayah mertua dia sudah sedar. Mereka sudah mula bercakap dan bertegur baik dengan ahli keluarga. Sahabat Ambo pun beritahu bahawa dia sudah mahu meninggalkan dunia hiduran. Sudah banyak dia tolak job dalam dunia hiduran. Dia juga mahu berubah. Luahan ini disaksikan oleh rakan2 gfsk kita. Alhamdulillah. Moga Allah redho kepada mereka seluruh keluarga. Moga Allah ampunkan kelemahan kami. Mohon doa dari Tuan Haji moga Allah anugerahkan hidayah dan petunjuk kepada kami semua. Insya Allah. Allahu'alam.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Alhamdulillah...semua dgn izin dan redhaNya, berkat DOA yg tiada terhijab. Tidak ada susah mana pun menghadapi jin2 sihir ni, sepertimana saya, murid2 saya pun yg berjaya menguasai Gerak Faqir Sunan Kalijaga juga tidak ada masalah, menyelesaikan masalah sihir yg bertahun-tahun yg tak mampu di hadapi perawat2 lain.

Kalau dah banyak kali gagal menyelesaikan masalah2 pesakit, muhasabah la diri. Baiki hati, perkemaskan aqidah agar harapan pesakit2 tidak di kecewakan.

Angkat darjat perubatan Islam agar kemukjizatan Al Quran dan kesyumulan kaedahnya terbukti mampu mengatasi apa jua gangguan dan merawat penyakit2 kronik.

Larinya masyarakat dari kaedah Perubatan Islam bukan sebab Islam tu tak bagus, tak baik dan tak syumul tetapi pendukungnya yg tidak punya kelayakan malah lebih temberang drpd membuktikan keajaiban Al Quran. Apatah lagi yg membawa kaedah dan fahaman sesat, menolak penglibatan Yg Ghaib, membuktikan keimanan mereka , iman celup.