Tuesday, July 7, 2015

SIHIR BERULANG DAN SIHIR BARU


26/6/2015 - Dihubungi rakan lama untuk mengubati isterinya yg disihir isteri tuanya.
Ulangan kali ini 7 bulan selepas gangguan yg lalu pada November 2014. Yg lepas apa yg berlaku adalah jin kuil yg merasuki tubuhnya. Pesakit yg dirawat Dari saka Dan sihir sekiranya tidak memperkuatkan diri dgn amalan zikir, akan menghadapi risiko diganggu semula kerana bekas kosong peninggalan jin2 terdahulu dpt dikesan oleh mana2 jin yg hampir. Mcm biasa bila saya mula zikir, ia bangkit kerana kepanasan dan bercakap bahasa Tamil. Proses terapi zikir tidak lama kerana bila datang yg haq tenggelam yg batil. Cuma kalau gangguan Jin Islam mungkin berlalu lebih sejam.
Kali ini nyata gangguan Dari punca yg sama iaitu dari madunya. Tak berapa lama selepas membaca Surah Al Mulk, suara Dari mulut pesakit berkata...." Balik....balik semua...engkau balik...engkau balik....budak tu jgn diganggu. Balik semua....ni ni.....takut dgn dia ni......"
Tak lama selepas tu......suara ITU bertukar, Dari jin yg ketakutan kepada suara lembut yg merawat. Menantuku yg turut merawat terhenti Geraknya bila ada rijalulghaib yg ambilalih merawat dan kelihatan disebelah ku katanya.
Rijal INI bercerita " Kasihan anak INI...tidak apa saya bantu..........biar dia bertenang, alhamdulillah selesai......"
Saya bertanya, "siapa ni ya? nenek?
Bukan.......katanya.
Mbah Sunan (Kalijaga) ya....
Ya nak.......
Alhamdulillah. Mbah Sunan datang tiap Kali pesakit INI diganggu. Bagaimana Mbah tahu sedang mereka otw Mbah sudah menunggu sehingga anak kecilnya ketakutan melihat sosok yg berpakaian Jawa yg kami tidak dpt melihatnya.Kaedah nya pun ganjil.....sosoknya disebelah saya namun suaranya Dari mulut pesakit. Spt Ironman menyelamat penumpang kapalterbang yg jatuh selepas dindingnya pecah......12 orang penumpang berpaut tgn pads Ironman......rupanya Tony Stark ditempat lain.....tetapi suaranya juga yg bercakap.
INI kalau rujuk pada ulama Wahabi tak lain mainan Jin. Wahabi ...Rijalulghaib mana nak dtg.....golongan sesat lagi menyesatkan. Hanya golongan Makrifatullah yg melalui pengalaman sebegini.
Soalan..........syaitan mana yg diikat dalam bulan puasa ni?
Kes yg kedua Pemandu Van Sekolah..... Walaupun Vannya buruk tetapi akhlak Dan sifat bertanggungjawab menyebabkan khidmatnya lebih disukai drpd khidmat empunya Van yg lebih canggih Dan baru.
Murid saya yg merujuk kes INI kpd saya setelah 2 hari lepas bermimpi bertemu saya DLM mimpi Dan Solat berjemaah.
Allah belaka bila konsep Nafi Dan Isbat sudah sebati. Kita siapa nak memanggil2 Wali ghaib namun pertolongan Dari Allah swt adalah melalui wali ghaib yg merupakan leluhur masing2