Tuesday, July 7, 2015

PERTARUNGAN DENGAN JIN SIAM PENGAWAL ISTANA DAN SAKA KETURUNAN

Membantai Jin Siam Pengawal Raja

3/7/15 - Waktu sahur jam 4.30 am, dihubungi murid lama tetapi tidak aktif memaklumkan sakit tubuh sebelah kiri Dan sesak nafas.
Menurutnya beliau ada komen diwall Fb tentang Jin Siam INI yg " buku belum bertemu Ruas" yg mengawal Raja Siam.
Lalu dia diserang jin2 tersebut . Saya rawat Dari jauh, dapat bertahan. Jam 11 am dihubungi lagi, serangan makin teruk. Hampir stroke, muka dah kejang kaki dah kebas. Saya rawat lagi Dan maklumkan kpd jemaah agar turut sama membantu kerana sedang sibuk dgn urusan keluarga.
Dengan bantuan jemaah, beliau dapat bertahan Dan meminta utk dtg mlm membuat rawatan . Jam 9.30 mlm beliau sampai dgn bantuan rakan yg memandu. Keadaannya nampak teruk...kaki dah jammed Dan badan sebelah kiri dicucuk2.

Setelah baring, saya memulakan Syahadah Dan zikir continuously. Mat ( pesakit- bukan nama sebenar muka bersuara)........
"Siapa pulak yg pegang kepala Aku ni ni......
Arrghh....sakit la....panas betul....kau tahu Aku siapa....Aku pengawal Raja Siam dah 4 abad....budak ni samseng sangat. Dia cabar Aku....dia komen DLM Fb, ingat Aku tak tau.
Aku tau semua la....Aku boleh masuk DLM elektrik Dan tau APA korang semua sembang. Elekrik tu kan gelombang. Aku dah jelajah semua semenanjung Dan siasat semua benda, cuma Imam Mahdi Aku tak jumpa.
Ni kat IstanaSiam semua rahsia Akhir zaman ada.....korang je yg bodoh. Tapi ada juga wali yg dpt masuk Dan curi rahsia ni. Kat Siam takde wali, tu sebab tak boleh jatuhkan Raja. Aku diupah, dah 4 kurun Aku jaga Raja Siam.
Bersambung lepas sahur ye......panjang lagi ni...


Kejadian INI disaksikan bersama menantuku yg turut merawat, isteri Dan kawannya. Segala perbualan segera dicatatkan ditakuti terlupa....
"Budak ni mencabar Aku, Aku test la. Samseng sangat, aku cucuk jarum kat belah kiri badannya Dari pinggang Ke ketiak.
Adoiii....sakitnya. Aku nak jurus pun tak boleh ni. Nampak biasa, tak pakai jubah serban pun tapi hebat. Yg pakai jubah serban pun tak sehebat INI, temberang je.
Engkau ni siapa? Tanyaku....

Aku dah jaga Raja Siam dah 4 kurun. Sebab tu dia hebat.
Kau tahu aku siapa? Tanyaku lagi.
Tau, Kalijaga. Ampun. Aku tak tau dia ni murid kau. Aku takkan kacau dah. Ampuuuuunnn.
Aku buang semua jarum2 ni....adoiii sakitnya.
Selagi engkau tak keluar....Aku bakar. Aku peduli APA engkau siapa..
Ampun....kalau Aku tau dia murid engkau, Aku takkan kacau. Semua keluar....keluar....byk ni. Keluar semua tak guna tunggu. Ampun Sunan Ampuuuunnnnn...."
Aku cari Imam Mahdi, seluruh rahsia Akhir zaman ada diistana siam yg dijajah sukhotai. Aku siasat di seluruh Semenanjung EMAS ni. Hebat orangnya....Aku takut kat Imam Mahdi.
Dimana Imam Mahdi, tanya Ku.
Entah...disini kot. Hebat sangat ni. Dekat2 sini kot.
Keluar cepat la.....kataku.
Ampun Sunan.....Aku keluar
Tiba2 suara bertukar.....
Dah dah jin siam tu dah takde. Aku ni saka dia. Dah 6 generasi Aku dgn keluarga dia ni. Aku dah 4 kurun hidup. Aku suka budak ni...
Bersambung lagi.....pening tak cukup tido


Sebenarnya byk lagi yg dibebelkan jin siam tu cuma takleh nak ingat semua. Aku bukan tanya pun, bukan mcm puak ruqyah wahabi siap ada dialog utk dihafal. Aku tahu dia menceritakan segalanya utk melengahkan Dan melalaikan Aku Dari terus menyeksanya Dan mungkin terpesona dgn ceritanya.
Ada beberapa dialog dia lagi kalau Aku ingat....
Jin siam yg masuk tu silih berganti kerana tak mampu hadapi Aku Dan setiap yg masuk menerima nasib yg sama Dan memaki jin terdahulu yg memanggilnya.
"Tak guna punya kawan, kes ni pun tak leh settle. Aku pulak kena datang. "Akhirnya"....tak guna betul...kuat betul engkau ya..nak jurus pun tak boleh ni. "

Cik Siti Wan Kembang dulu yg pancung kepala Raja aku, tu yg Aku dendam sampai sekarang.
Aku ada tanya Istana mana, di Ayuthia? Ya Katanya.....Sekarang dah pindah kat Bangkok.
Bermakna segala rahsia Akhir zaman tu catatannya Dari waliyullah kita dahulu yg merajai Nusantara dibawah Khalifah terakhir Sultan Abu Bakar yg berkahwin dgn Puteri Surya Marin anak Raja Langkat yg merupakan keturunan Hang Nadim. Sesetengah orang Kata Hang Tuah. Keduanya tu moyang Aku.
Selepas zaman Cik Siti, Hang Tuah Dan Sultan Qunbul, kehebatan ilmu INI tenggelam Dan hilang. Terutama zaman INI dimana ilmu wahabi yg bermaharajalela....Dari Ustaz2 yg berguru dgn puak wahabi di Mesir Dan balik sebarkan di Nusantara, jadi ejen perosak aqidah Dan akhlak umat yg bakal bangkit di Akhir zaman, Ikhwan yg dinanti, Dan tentera 313 Panji Hitam bukan peghafal ruqyah Dan ayat2 Al Quran yg dibuat tangkal kebal, pendinding, pembakar Jin etc.....tetapi....
Mereka ahli zikir , senjata mereka DOA Dan zikir mereka sptmana DLM Kitab Pati Rahsia , sebahagian besar amalanku. Yg menjadi guru waliyullah hebat2 ni pun moyangku juga....Datok Pendita Adi Putra, Sheikh Thanauddin Al Kubrawiyyah Al Husaini.
Jin Siam terakhir yg datang pun kononnya paling handal juga tidal mampu hadapiku namun bukan tubuh badanku yg ditakuti tetapi Rohaniku yg mereka panggil Sunan Kalijaga.
Mereka mengalah dalam tempohmasa 1/2 jam kot.
Seterusnya disambung dgn kebangkitan sakanya yg terkesan dgn seranganku yg turut merosakkan rumahnya yg dah dibina sejak kecil si Mat ni.
Sambung lagi lah. Penat nulis guna telecom pintar ni. Versi Jin Siam dah selesai....sambung versi Saka si Mat ni pulak.



DLM lebihkurang 1/2 jam Jin-jin Siam ITU surrender. Bangkit pula saka keturunannya .
Aku sakanya. Dah lama Aku duduk DLM tubuhnya. Aku yg makan zat2 yg dia makan, mana nak gemuk. Aku suka budak ni banding Adik beradik lain. Dia ni anak sulong Dan bijak.
Aku yg buat dia selalu gadoh dgn isterinya. Buat dia selalu marah2 dipejabat sampai takde kawan. Tadi dia minta tolong kawan2nya bawa kerumah engkau....semua aku cucuk jgn bawak. Kalau dtg. sini lagi habis aku. Ni camna mamat ni pulak yg sanggup padahal baru kenal je.
Aku yg selalu kacau buat dia sakit. Kaki kanannya ni Aku duduk Dari mula...Aku makan zat besi tubuhnya. Muka dia tu Aku bust sampai dia rimas.
"Engkau ini yg dulu Ke? Berapa Kali Aku dah buang ni....kau nak masuk penjara Sunan?
" Taknak Aku.....Aku dah rasa, boring Aku takleh just apa- APA.."
"Kau dtg lagi cari nahas?"
"Mamat tu la baik sangat. Kawan2 lama dia semua taknak tolong"
Aku malas nak layan , Aku baca Surah Al Mulk Dan Waqiah. Melolong terpekik.....disuruhnya semua jin-jin bawahnya keluar.
"Keluar semua....keluar. Habis kita nanti. Rumah Aku pun dah habis terbakar. Mana nak lari ni....pokok kat depan Rumah ni cantik ."
" Kau pergi jauh2.... Jgn nak duduk dekat2 sini atau patah balik masok. Nahas kau"
"Mana nak lari ni...Bukit kat belakang ni penuh jembalang."
Aksinya mengeluarkan sendiri orang2 nya keluar Dari mulut Dan ada yg dibunuh. Dihujung kaki ditarik2.
Selepas semua selesai. Dia bersyahadah.
"Engkau memang membawa ajaran ilmu haq dan Islam agsma yg benar. Engkau benar, ajaran mu benar."
Dia bersyahadah dgn penuh keyakinan tentang kebenaran Dan keagungan Islam. 400 tahun usianya Dan selama 6 keturunan, tiada siapa dapat gugat dia. Hanya kerana tak dapat menundukkan Dan mengalahkan seorang Khalifah sebenar....hati Dan jiwanya terbuka memeluk Islam.
Aku melihat air matanya berlinang. Mat ni masih didlm kawalan Jin sakanya tetapi suatu perasaan sedih menguasai keduanya. Jin ITU bertaubat dan memeluk Islam tanpa dipaksa.
Mat sedar....terus mengucapkan terimakasih pada semua tanpa segan. INI oto haji....saya rasa lain lepas semua keluar. Dia salam terimakasih pada menantu saya dan kawannya kerna turut membantu.
Ramai Haji....Wali Songo semua datang dengan orang2nya. Penuh depan Rumah haji Dan sampai kebukit tu. Alhamdulillah byk pengajaran saya dapat.

No wonder Jin2 Siam tu terkincit terberak. Saka nya pun dapat hidayah.
Alhamdulillah. Allah belaka, Aku hanya bayang2 pelakon dipentas dunia. Dia belaka.

Sekian. Terimakasih.