Monday, July 26, 2010

SENGGUGUT DAN MANDUL ADALAH PERBUATAN JIN MEMAKAN JANIN

Published by TuanKelarias under - SENGGUGUT ADALAH PERBUAT DAN MANDUL AN JIN MAKAN DARAH DAN JANIN. on Isnin, Mei 03, 2010

JIN PENUNGGU PERUT WANITA BERTABIAT MEMAKAN JANIN DAN DARAH HAIDH.

Ahad 2hb Mac 2010 malam, saya didatangi oleh sepasang suami isteri dari pekan Sabak Bernam. setelah selesai mengeluarkan angin syaitan yang menetap sekian lama di kanan dan kiri mata anak anak En. Mat dari Kuala Lumpur seramai empat orang saya cuba pula membantu salah seorang bekas tok imam yang dikatakan telah lupa untuk solat semenjak sepuluh tahun yang lalu dan sentiasa meracau racau terkadang mengamuk dengan menyepak dan menerjang ahli keluarganya yang lain. Menurut khabar dari anak lelaki bekas tok imam salah sebuah masjid di sebuah pekan kecil dan ternama di negeri Perak itu, ayahnya sudah tidak dapat mengenal tandas atau bilik mandi. Isterinya terpaksa berhenti kerja demi kebaikan ayahnya yang perlu penjagaan rapi sekian lama.Saya meminta bekas tok imam itu berbaring di bilik berlangsir dalam masa setengah jam, dan dalam masa yang sama saya menyelesaikan masalah pesakit yang lain pula.

SAKIT MATA.

Dua dari empat orang anak En Mat telah terkena penyakit bengkak dan merah mata seperti penyakit mata kebiasaan itu semenjak dari berumur 3 tahun sehinggalah anaknya hampir tamat sekolah rendahnya. Begitu juga adik lelakinya yang baru berusia dua atau tiga tahun , sudah mula menunjukkan akan terkena sidrom yang sama. Hospital kerajaan dan klinik swastasudah menjadi tempat keluar masuknya setiap kali mengambil ubat mata. Ada di antara ubat yang dibeli tidak dapat dihabiskan kerana bertambah sakit kalau dimakan. Akhirnya dengan nasihat En Rashid yang banyak mengajak rakan dan kenalan termasuklah saudara maranya datang menemui saya En. Mat bersetuju datang berkunjung ke rumah saya sambil merawat penyakit anak anaknya. Saya dapati, gejala penyakit matanya amat berlainan sekali kerana gelombang yang keluar dari tubuhnya menunjukkan itu adalah gelombang syubhat dari jin jin yang tinggal dan menyakiti mata anaknya. Syukur kedua dua anaknya dapat dirawat pada malam itu. Saya berpesan kepadanya supaya kedua belah mata anaknya dititiskan dengan air madu yang ternyata dapat membantu memulihkan kesihatan mata manusia.

Saya serukan angin di kedua dua belah matanya lalu terus masuk ke tubuh Us Azman yang telah pun bersedia dari awal lagi. Ternyata benar ada tiga pasang jin biasa telah menetap dibahagian kedua dua belah mata kedua dua anaknya itu sekian lama. Segera saya menyarungkan sebentuk cincin pemberian dari seorang manusia misteri yang amat terahsia orangnya baru baru ini. Setelah cincin itu tersarung, jin yang masuk ke tubuh Us. Azman berteriak kesakitan sambil meminta dilepaskan cincin ghaib yang dipakaikan kepadanya. Saya segera mengambil janji daripadanya dan dia bersetuju membawa keluar semua angin yang ada bersama sama.

SAKIT URAT DAN SAKIT KEPALA LUAR BIASA.

Anaknya yang ketiga mengalami sakit sakit di tangan hingga ke paras bahu termasuk di kedua belah kakinya yang sering sengal dan sakit. Mereka menyangkakan angin urat biasa, tetapi setelah diperiksa ternyata angin angin itu juga yang mengganggu. Setelah saya selesaikan masalahnya mudah mudahan saya beralih kepada anaknya yang ke empat yang sering mengadu sakit kepala. Pengamal perubatan moden sering mengaitkan sakit kepala itu dengan penyakit migraine yang amat ramai pengidapnya. Kadang kadang migrain ini boleh disembuhkan dengan terapi rawatan moden termasuk akar akar kayu tradisional. Jika berbetulan dengan sukatan dan khasiat akar akarannya inshaallah penyakit angin kepala seseorang akan sembuh beransur ansur. Alhamdulillah angin di kepala anak En. Mat yang baru berumur belasan tahun dapat dikeluarkan melalui ubun ubunnya dengan izin dari Allah. Anaknya terpaksa merebahkan ke pangkuan ibunya setelah bertahan menahan kesakitan yang amat sangat sewaktu angin itu keluar terus dari ubun. Seperti juga Kak Hasbi beberapa hari sebelum itu yang terpaksa dikeluarkan dari dahinya menggunakan tongkat saya.

* Saya baru mendapat e-mail dari anak En Mat yang telah saya usahakan mengeluarkan anginnya, angin yang dikeluarkan belum habis semua. Mungkin kerana kecuaian diri saya yang kurang memerhatikan bilangan angin yang menetap di kepalanya. Inshaallah saya akan cuba usahakan dari jauh mudah mudahan dapat memecahkan saki baki angin anginnya yang saya agak lebih kurang dua atau tiga lagi. Jika gagal juga terpaksa saya jemput mereka datang sekali lagi. Mudah mudahan , amin.

ANGIN SENGGUGUT.

Saya baru kali pertama merawat seorang perempuan yang mengalami senggugut semenjak sembilan tahun yang lalu. Saya terdiam mendengar cerita suaminya pada malam itu setelah saya meminta penjelasan apa sebenarnya yang berlaku disebalik peristiwa kesakitannya. Menurut suaminya , dia selalu berbual secara misteri bersama isteri sewaktu isterinya tidur. Seolah olah ada satu suara lain disebalik isterinya yang sedang tidur, tapi dia kenal itu adalah suara isterinya. Apabila bangun pagi nanti dia akan menceritakan semula pengalamannya berbual bual mengenai diri yang satu lagi semalaman itu. Sehingga akhirnya suami dapat meneka ada sesuatu keganjilan telah berlaku dan perkara itu tidak boleh dibiarkan.

Isterinya selalu menafikan dirinya berbual sewaktu tidur, sehingga dua tiga malam yang sudah,mereka berjumpa saya, saya rasa isterinya masih belum menerima apa yang diperkatakan oleh suami. Suaminya menceritakan satu persatu pengalamannya berbual dengan makhluk ghaib yang menumpang suara isteri setiap kali isteri tidur itu sudah berlalu dan bermula semenjak sembilan tahun yang lalu. Ini satu perkara yang tahyul dan benar benar dongeng saya rasa. Eloklah kalau saya yang menceritakan di sini, memang di sini ruangan berdongeng. Suaminya pernah berkata dengan saya budak perempuan itu berumur sekitar enam belas tahun dan dia tidak pernah memberutahu kepadanya siapakah nama sebenarnya. Kenapa dia datang dan apa yang dia lakukan semua dia beritahu kepada suaminya.

BERCAKAP DENGAN JIN SENGGUGUT.

Saya terus meminta izin dengan suaminya meminta izin untuk menyoal siasat isteri yang saya lihat semenjak dari tadi tidak memandang ke arah saya. Cara dia duduk pun dapat saya rasakan mungkin dia ada masalah batin dengan saya. Rupa rupanya benar, dia mengakui. Semenjak dari awal tadi dia sudah merasa gelisah dan risau dan bimbang, tak tau pula apa yang dirisaukan. Tapi saya lama lama dengar satu suara halus." Abang, jom lah balik..jom la bang, kita balik..Ustaz ni jahat tau .." saya pun hairan tiba tiba dia bersuara kepada suaminya dengan mengajak pula suaminya balik ke rumah.

Saya agak inilah suara suara yang selalu mengajak suaminya berbual sepanjang malam sebelum suaminya sendiri tertidur. Suaminya itu sebenarnya anak bekas tok sidang di BNO yang bekerja di Kuala Lumpur. Saya pernah berkawan dengan adik adik lelakinya termasuk Mamat. Kalau Farid saya pernah berjumpa di rumah Wak Juki Parit Baru sewaktu di jemput datang melihat anaknya yang terkena isim akibat mengamalkan ayat ayat perang. Saya seru jin yang berada di dalam perut isterinya keluar sebahagian supaya dapat bercakap dengan saya dan membuat sedikit perjanjian kalau boleh. Saya minta Kak Hasbi yang kebetulan pula datang pada malam itu untuk menjadi sarung kepada jin senggugut ini.

JIN SENGGUGUT MAKAN JANIN DAN DARAH.

"Kenapa kamu ganggu saya, kenapa kamu kacau aku nak duduk dengan dia" meracau racau marah suara keras itu memarahi saya." aku tahu kamu dah tipu kawan kawan aku, kamu perdaya dia dengan bermacam macam cara, tapi jangan ingat boleh perdaya aku..ha ha ha ha.." Terkedu saya mendengar kata katanya, seolah olah dia mengikuti perkembangan diri saya merawat dan berunding dengan jin. Memang saya memilih berunding kerana itu adalah pesan guru. Jadi pasti ada kebaikan jika menurut pesan guru. Tetapi individu lain, lain pula haknya, saya tidak boleh menghukum mereka. Kenapa saya berunding dengan mereka , sebab saya dibenarkan menyembelih mereka kalau mereka mendustakan Allah dan rasul itu sahaja.

Saya beri tawaran istimewa yang sangat sukar diperoleh jika tidak mendapat kerjasama dari bangsa jin yang sama. Kepada jin pemakan janin itu saya tawarkan makanan janin dari alam jin setiap hari semangkuk besar. Saya jemput salah seorang dari bangsa yang sama dengannya yang sememangnya suka makan darah dan janin membawakan semangkuk penuh janin di dalam pandangan jin. Setelah hidangan itu sampai, terjelir jelir lidahnya bersegera untuk menghirup darah yang ada. " Nanti dulu, saya benarkan kamu memakannya selepas kamu keluar dari tubuh ini. Dia pun bersetuju lalu dia menjerit dan perlahan lahan dia mengendurkan diri keluar dari tubuh Kak Hasbi. Saya faham ada permainan menguji kecekapan akal waktu itu sebagai tanda kebijaksanaan sang jin penipu. Dia keluar memang dah keluar tapi keluar dari tubuh Kak Hasbi masuk semula ke sarung tubuhnya yang asal juga.

Dengan izin Allah saya terus bangun dan mendekati isteri si Fadil, meminta dengan menghadapkan diri ke arah kiblat dan meluruskan kedua belah kakinya. Tidak lama selepas itu isteriny terjatuh ke lantai simen, segera dipapah oleh suaminya yang kebetulan pun memang ada disebelahnya. Tidak lama kemudian isterinya kembali pulih dari lemah dan ingatannya pulih segera, dia bercerita kepada saya banyak angin telah keluar sebenatar tadi. Senak perutnya selama ini tiba tiba hilang serta merta. tetapi badannya terasa amat lemah sekali. Saya bersyukur ke hadrat Allah saya dapat berunding dan mengeluarkan jin pemakan darah dan janin wanita itu selama ini. Hanya dengan bantuan dari Allah..