Wednesday, July 19, 2017

10/7/2017 - PESAKIT GANGGUAN SAKA KELUARGA SEMBUH


Panggilan dari isterinya yang telah datang untuk merawat suaminya yang di ganggu saka keluarga yang membuat pesakit benci kepada isterinya dan mengikut kata dan menyara kakaknya yang menjanda seolah di kawal atau pukau gara-gara mahu adiknya terus menyara dan membantu keluarga dan adik beradik yang lain.
Pesakit seorang yang baik hati dan pemurah namun menyia-yiakan isterinya gara-gara bantahan halus dari hati kerana suaminya melebihkan keluarganya dari isterinya sendiri. Jin saka ini lah yang menghasut dan menimbulkan panas baran pesakit setiap kali bersama isterinya tanpa sebab-sebab yang munasabah.
Alhamdulillah, musim Raya ini telah membuktikan bahawa rawatan yang di lalui tidak sia-sia.....pesakit totally berubah menurut isterinya dan semuga kebahagian yang di nanti nya selama 20 tahun lebih muncul semula.
Rawatan suaminya fasa pertama , kedua dan ketiga adalah secara jarak jauh. Namun dalam masa rawatan fasa pertama beliau telah tersedar dan telah merujuk kembali yakni merawat dengan orang tua yg berkebetulan berhampiran juga dengan saya tinggalnya. Sementara isterinya terus menerus datang kepada saya untuk rawatan secara jauh buat suaminya dan menyucikan rohani dan jasmani dirinya juga.
Rawatan fasa pertama, kedua dan ketiga fidyahnya sama , dan di lakukan selama 7 hari selepas setiap Solat , tahlil dan Yaasinan. Alhamdulillah dengan keyakinan isterinya walau suaminya pergi berubat juga tapi culas sehingga perawatnya marah-marah kerana tidak datang untuk sesi ulangan namun Rawatan secara rohani terbukti lebih ampuh dan mendapat perkenanNya untuk sembuh akhirnya.
Yakin, sabar, redha, tawakal dan ikhlas.......DIA BELAKA. "Aku menurut persangkaan hamba-hambaKu...."
LA ILAHA ILLALLAH.