Wednesday, July 19, 2017

10/7/2017 - PESAKIT-PESAKIT JARAK JAUH MELAPORKAN PERKEMBANGAN POSITIF SORANG DEMI SORANGπŸ˜ŠπŸ˜‹πŸ˜ŽπŸ€—.


Lega menerima laporan seorang demi seorang, melaporkan perkembangan positif, kesembuhan dan perubahan ketara pesakit yg mereka minta dirawat.
Rata-ratanya gangguan sihir dan saka di rawat secara jarak jauh dari awal ramadhan. Tak kurang yg diam terus, mungkin message tak sampai utk mereka memberi laporan.
Bagi kes-kes kanser , beberapa kematian di rekodkan. Sesungguhnya Allah SWT Maha Mengetahui....pesakit yg di rosakkan tubuh badan mereka dgn pemutusan uraf saraf dan kimo serta kerosakan yg yg teruk akibat terlalu lama menanggung sakit gara-gara racun dan bisa yg menjalar di dalam tubuh badan mereka, DIA permudahkan pemergian mereka, meringankan kesengsaraan pesakit dan meringankan beban keluarga menjaga pesakit yg ibarat mayat hidup. Kanser sejenis sihir/ gamgguan jin2 namun tidak semua mahu menerimanya kecuali yg telah menyaksikan kesembuhan yg mudah melalui perawatan sunnah.
Gangguan saka dan sihir pemisah yg byk di terima, alhamdulillah....seronok bila keluarganya melaporkan perubahan positif, sudah kembali bersama keluarga, berpuasa dan berhari raya bersama.
Saya perlukan lapuran kerana saya buat kerja bukan main-main. Jika belum selesai, eloknya di teruskan...sesi kedua dan berikutnya. Kesembuhan datang bukan secepat kilat bila datangnya selambat semut