Wednesday, July 19, 2017

8/7/2017 - PESAKIT STROKE DARI MANDALAY SUMATERA - SEMBUH SEPENUHNYA.


Pesakit menelefon meminta di rawat kerana dah seminggu tangannya kebas dari bahu. Pesakit ulangan gara2 serangan gurunya turut ingin mengulangi rawatan . Sementara murid kanan yg juga boleh merawat turut hadir berhari raya.
Pesakit kebas tangan ni menyatakan sebulan sebelum ramadhan ada bawa bapanya yg lumpuh separuh badan utk di rawat 3x. Alhamdulillah katanya dah boleh berjalan cuma bertongkat sebab kekuatan belum dapat sepenuhnya.
Katanya lagi bapanya dari kampung Mandalay Sumatera, di rujuk kepada doktor pakar di Jakarta. Namun beliau bercadang untuk di rawat dengan saya. Saya memang tak ingat yg mana satu kerana pesakit amat ramai kebelakangan ini.
Beliau menceritakan bapanya respons on the spot. Sebelumya merasa telah kehilangan tangan dan kaki kiri kerana tak rasa langsung dan tak nampak tangan nya. Selepas saya sentuh dan zikirkan dgn kaedah " jumper"...arus zikir elektrik dari badan saya mengalir ke badannya dan menghidupkan saraf2nya.
Pesakit bertanya isterinya tangan siapa di atas dadanya selepas saya letakkan tgn kirinya di dadanya. Baru tersedar dia masih punya tangan. Begitu juga kakinya, di garu2 dgn kaki kanannya. Saraf pesakit berfungsi on the spot. Keajaiban Allah SWT, Tuhan Yg Maha Penyembuh menyalurkan kekuasaanNya kpd Khalifah Nya wakil Nya di atas mukabumi.
Tangan pesakit ( anaknya) juga hilang kebas on the spot. Sebelum hanya sentuh pun sakit. Selepas saya tarik buang bisa.....di rasanya tangannya hilang sakit dan tiada kebas lagi. Keajaiban depan mata.....dulu pun ramai saksi masa kes stroke bapanya iaitu murid2 saya dari Grik yg datang berbaiah dan mlm tadi pesakit dan murid2 saya ada bersama.
Pesakit serangan guru nya ni....menurut scanning murid saya yg dah ada ilmu scan, ada siluman di kunci di dadanya dan beberapa tempat lain di badannya. Jin2 dan siluman dari hantaran syeikh toriqat sesat yg tersohor suatu ketika dulu......kononnya Ilmu martabat 7. Kini ku uji dgn ilmu martabat 7 warisanku dgn warisannya, haq vs batil.
Murid kanan ku di kaki seorang dan di dada sementara aku menumpu di kepala. Kemudian aku beralih ke dada dgn membacakan Surah yaasiin, Al mulk dan As sajdah sementara menantu ku merungkai ikatan di bahagian kepalanya.
Gegaran di dadanya berulang-ulang......sehingga cool dan dapat alamat selesai baharu ku berhenti. Pesakit mengakui rasa ikatan terlekang baik di dada mahupun di kepalanya.
Mudah2an kuncian di dadanya terungkai kali ni. Aku bukan reti mengalah dan tiada masalah utk berdepan dgn bomoh/ dukun atau mana2 guru sesat yg menganiayai orang......LU LANGSI LU MATI.
SANDARAN KU HANYA YG MAHA BERKUASA. DIA TUHANKU....TIADA TUHAN SELAIN DIA.