Wednesday, January 17, 2018

16 Oktober, 2017 - PESAKIT NAZAK SELAMAT KEMBALI KE RAHMATULLAH.


Alhamdulillah, semalam di datangi anak kepada pesakit yang sedang tenat, terlantar di wad HKL yang sebelumnya di pindahkan dari Hospital Tawakkal. Sudah rasanya puluhan ribu kos membiayai rawatan di Tawakkal yang tiada tawakal sebenarnya malah banyak sandaran kepada benda-benda .

Cerita dari si anak dan melihat kepada wajah arwah yang bersih bercahaya menunjukkan arwah tersangkut dan terganggu perjalanannya. Bekas Pengerusi sebuah Masjid namun sakitnya misteri. Firasat ku tak lain tak bukan adalah gangguan yang menjadi penghalang sedang doktors buntu sudah. 

Rupa-rupanya arwah murid kepada arwah juga.....yang di semadikan jauh di negeri asing yang ilmunya amat di ragui. Akibat pengamalan ilmu yang berkhadam jin, ini lah bahananya yang menanti. Satu petunjuk di zahirkan kepada orang baik-baik dan dahulunya kes lain sampai tahap membunuh anak sendiri, cukup lah.....bertaubatlah. Jangan sampai korang juga melalui saat-saat sukar ini.

Seperti yang di janjikan , saya buat Solat hajat dan tahlil serta hadiahkan bacaan Surah Yaasin buat arwah pada malamnya dan sekali lagi pada jam 5 pagi tadi. Sebentar tadi dapat berita pemergian Allahyarham. Inna lillah wainna ilahi raajiuun.

Semuga Allah SWT mengampuni dosa-dosa arwah dan menempatkan Rohnya bersama orang-orang soleh di syurganya. Aaminn...Ya Rabbal Aalamiin.