Wednesday, January 17, 2018

22/10/2017 – KHADAM JIN ILMU PERAWAT KETAKUTAN BILA TUANNYA MELARIKAN DIRI


Appointment pada ahad petang dengan pesakit belasan tahun yang di dakwa bapanya, si anak mendakwa dirinya malaikat dan Imam Mahdi. Dan ada masa si anak (pesakit) mengatakan akan membunuh semua orang dalam rumahnya. Ini yang merisaukan si bapa.

Setelah menyelesaikan kes sihir dari Guru Agama terhadap anak-anak tirinya yang juga guru AL Quran, saya memberitahu bapa pesakit agar datang pada petang ahad agar masa rehat saya mencukupi , rehat dari kepenatan merawat sihir Guru Agama selama 5 jam, iaitu pagi sabtu dari 10 am sehingga 1.30 tengahari dan bersambung pada malamnya dengan di bantu pelajar saya seramai 11 orang dalamasa 2 jam.

Pesakit berumur 17 tahun dan mengatakan (mendakwa) anak gadis depan rumah yang menyihirnya. Saya bertanya ada belajar apa-apa tak , Silat atau menghafal apa-apa ruqyah. Kata abangnya yang ikut serta, dia ada ikut Selempang Merah. Kata si adiknya pula (Pesakit) , itu hanya latihan silat bukan ada amalan apa-apa.

Pesakit saya terapi dalam 15 minit dan tiada apa-apa yang bangkit dan terkesan pada dirinya. Usai si anak, si ibu pula menceritakan beliau ada pergi belajar mengurut di Puncak Alam dan di ijazahkan dengan bersalam oleh gurunya. Dia keberatan kerana ingat pesan saya namun bersalam juga yang akhirnya membawa padah. Dia menunjukkan gambar guru Urut Saraf nya bersama isteri, berjanggut panjang dan kelihatan alim sekali. Namun selepas itu , setelah sekian lama SAKA nya di buang oleh saya juga, rasa bersaka tu datang semula selepas bersalam dengan Guru Urut itu.

Saya menyatakan Ilmu Berkhadam ni baik ilmu silat atau ilmu perubatan, sekali kamu dah berbaiah dengan bersalam atau apa jua kaedah yang memeterai perjanjian kamu dan guru, makanya kamu sudah mengambil khadam2 jin itu dan jin2 itu sedia berkhidmat bila2 masa ikut niat kamu. Sekali pun kamu tak amal apa-apa amalan yang di beri. Padah menanti bila kamu beramal soleh dan cuba mendekati Tuhanmu dengan mengikuti jalan yang lurus.

Tiba-tiba si ibu bersuara “ Kalau tak tahu apa-apa jangan cakap” katanya dalam nada dan suara yang berlainan.

“Apa yang aku tak tahu? Engkau ingat ko siapa? Engkau kenal aku siapa?

Tanya aku dalam nada keras kerana aku tahu bukan si ibu yang berseuara malah jin2 dalam badannya.
Oleh kerana dia menunjukkan jari kepadaku memberi amaran, maka aku cengkam tangannya dan terus dia melolong sakit.

“Engkau ingat aku siapa? Baik engkau berambus sebelum aku kerja kan engkau cukup2”

“Aku takut…..tuan aku sedang memerhati tu” katanya. “Siapa tuanmu?” tanyaku.

“ Tu …yang kat Puncak Alam” katanya.

“Baik engkau keluar, kalau tidak dengan engkau, dengan tuan engkau aku kerjakan” aku pula memberi amaran.

“ Tuan aku sudah lari……..aku mahu kemana ? katanya yang dalam ketakutan.

Wahhh…..agaknya tuannya sempat google kot siapa agaknya Haji Wan Zul Al Qubra ni hehehe. Sekejapan melarikan diri membuatkan khadamnya ketakutan di tinggalkan seorang diri.

“Baik….kalau begitu kamu pergi ke Mekah. Duduk di sana bertaubat dan belajar agama. Jangan buat kerja mungkar ini lagi” kataku.

“Baik..baik katanya. Tolong keluarkan aku”.

Khadam ilmu perawat ni tak ramai. Mungkin baharu lagi, jadi jin2 tu belum beranak pinak lagi. So dengan anggota yang sedikit, tak berani langsung nak berlawan atau melawan . maka surrender awal-awal adalah langkah terbaik, Ko tak sakit dan aku pun tak penat.

Sebelum ni ada kes si ibu bila baca posting yang saya share pasal ada perawat tunjukkan gambar Habib Umar kepada Jin namun takde apa sangat pun. Jin tu masih meroyan dan tiada tanda-tanda akan pergi. Si ibu ini ada masalah anaknya yang di rasuk Jin Asyik. Beberapa kali minta saya tengokkan semasa di Mekah. Jadi semasa Jin Asyik tu merasuk semula, di tunjukkan gambar profile saya tu. Pucat lesi anaknya ibarat bagai luruh jantung nya ketakutan. Terdiam terkedu dan mungkin terus sedar bila jin tu terus lari melihat wajah “tampan” yang di tunjukkan kepadanya heheh. Mungkin jin tu rasa tak mampu nak melawan ketampanan wajah itu kah kah kah. Melawak sikit ye……nanti ada yang kato den ujub, sombong, takabur…………………….LANTAK KORANG LAH.

Pokoknya…ambo nak kobarkan, ambo tiado masalah nak berhadapan dengan sapo2 atau dengan jin mano2 pun. Ini “kepakaran” ambo anugerah Tuhan untuk ambo jalankan tugas dakwah ambo. Bila ado yang pertikaikan faham ambo, ambo akan minta si dia tunjukkan bukti kebenaran faham dia pula. Mana redha Tuhan dengan Jalan mu itu??? Mana anugerah Allah SWT dan Baginda Junjungan untuk mu bagi menunjukkan CINTA KAMU kepada ALLAH DAN RASUL mendapat balasan. Cinta mu tidak bertepuk sebelah tangan. Jangan jadi MAT PERASAN@MAT OVER sudah.