Wednesday, May 30, 2018

2/5/2018 - 3 pesakit selesai 3 sesi rawatan berturut


Pesakit pertama lelaki, ketiduran semasa di terapi. Berdengkur sakan, tenangnya jiwa bila di bacakan Surah Al Mulk.

Pesakit kedua, 10 tahun berkahwin dgn suami kedua tiada punya anak. Selepas minta di scan (di tilik dan ramal ) di nyatakan ada saka oleh ostaz Darul......lalu di ruqyah. Mula hidup tak tenteram, panas bersama suami kedua. Dgn suami pertama punya anak seorang.

Semasa di terapi, kepala rasa berat dan panas tetapi tidak lagu kesurupan. Pernah kemalangan suami isteri dan cedera teruk. Di tuduh pula oleh ostaz scanner angkara saka suami😫😔🤕😤😱😈.

Pesakit ketiga....rasa tenang dan tido nyenyak sejak di rawat. Tiada lagi penampakan menakutkan. Sebelum berakhir terapi tiba2 mengaduh....." aduhhhh sakit pinggang, mcm nak patah". Selesai terapi sakit beransur hilang.

Sebelum pulang mereka cerita bhw di kedai mereka ada seorang lelaki pakai tangkai lilit badan. Ayat Quran katanya. Di ajak datang, takut. Takut tak boleh pulang🤔😆. Sebab tangkal "kebal", tak boleh mandi sungai atau laut nanti tenggelam. Masuk bilik mandi tangkal di terbalikkan😖😒. Hidupnya seolah di kontrol oleh sesuatu yg ghaib. Mlm2 bertapa....

Mereka bertanya macam2....pendinding. Kataku, " tiada ayat atau mantera yg sakti atau berkuasa". Yg Berkuasa Hanya Allah Azzawajalla. Kekuasaan ruqyah atau mantera adalah dgn pertolongan jin2.
BERAMAL SOLEH LAH. KALAU AMAL SOLEH MU TAK DAPAT MEMBENTENGI KAMU DI DUNIA LAGI, BAGAIMANA KEADAAN MU DI DALAM KUBUR? APATAH LAGI DI PADANG MAHSYAR?

Sentiasa berwuduk, mengerjakan Solat Fardhu dan rajin bertahajud. Sentiasa berwirid malah bukan setakat basah di mulut tetapi hidup di hati. Rajin2 bersedekah, itulah amal yg melimpahkan rezeki yg barokah.
Bagaimana Solatmu dan wiridmu, adakah di angkat amal mu dan di kabulkan doa2 mu?
ATAU ADAKAH SEGALANYA SIA-SIA KERANA HATI MU MENSYIRIKKANNYA, MELAKUKAN KHURAFAT DAN BIDAAH DAN BERPALING DARI SUNNAH JUNJUNGAN SAW.