Wednesday, May 30, 2018

30/4/2018 - PESAKIT GANGGUAN JIN SIHIR PERAWAT


3 pesakit menunggu sambil menyaksikan rawatan dan kesaksian jin2 siam abu mayat bersyahadah.
Dalam 2 jam mereka menunggu dengan sabar dan mungkin teruja dgn apa yg di saksikan.

Pesakit pertama ( lelaki) , selepas di terapi zikir terus hilang sakitnya. Angin2 dalam badan hilang serta-merta. Dulu dia pernah bawa ibunya sakit kanser usus dan pulih perlahan2 tanpa perlu bedah dan kimo. Kakaknya pula enggan di rawat, mahu terus dgn Doktor Pakar membuang satu payudaranya dan jalani kimo. Kakaknya " pergi dahulu" akibat kesengsaraan yg di tanggung kesan rawatan moden. Ibunya masih hidup dalam 2 tahun lagi. Semasa rawatan susulan ibunya di rumahnya, dia menceritan pd awalnya bapa saudaranya menentang rawatan Islamku kerana "tidak percaya" insan biasa seperti ku punya kemampuan luarbiasa yg mencarik adat. Alim dan warak yg tersesat jalan....di depan matanya dia terkedu menyaksikan kaedahku berdoa shj dan membaca Yaasin shj...tiada pengantara bahan2.

Pesakit kedua.....adalah peniaga bersebelahan pesakit tadi yg celupar mulut dan "disakiti" peniaga jirannya. Berubat di Hulu Langat, pbantu kpd perawat yg pernah keluar TV.......Ustaz ini membekalkan dua pedamping disampingnya dan bila sakit, di suruh seru pedamping itu😈👹👺💀👻👽.

Pesakit ke 3....hanya menemani seseorang ke Darul Syifa.....lalu dia minta ustaz darul meruqyahnya. Bermula lah kesyurupan jin2 ruqyah di dalam tubuhnya selama 10 tahun dan mandul. Tanganku di ubun2nya membuat dia rasa panas. Ku tekan belakang telinga, merengek kesakitan. Ku letak shj bukan tekan dgn kuku. Dia kata belakangnya panas. Ku letak tanganku di belakangnya.....panas mcm seterika katanya. Tilam pun katanya panas.

Kejahilan pesakit ini membuat aku malas berkata2...tetapi angin kus2 pecah juga bila dia cerita punca sakit lepas berubat di darul syifa.

Dia ngaku tak solat...tak boleh katanya. Marah denganku dgn menjeling tajam. Pesakit lelaki ni menerangkan segalanya....tadi pun dah bersaksi dgn ke tundukkan jin2 siam.

Kadang aku jadi malas dan hilang mood dgn pesakit2 begini. Tak tahu menghargai orang lain.