Wednesday, May 30, 2018

7/4/2018 - KEAMPUHAN ILMU PENYEMBUHAN TAPAK TANGAN WARISAN BAGINDA JUNJUNGAN SAW


Sabtu, mengunjungi mertua di Ampang. Bapa mertua mengalami sakit tangan kanan tak boleh di angkat dan kedua kaki kebas.

Fikiran orang lama yg taksub dengan hospital membuat ambo serba salah mahu merawat kerana tidak di minta. Keyakinan amat penting dalam ilmu warisan Nabi@sunnah. Beliau tak mahu di rawat secara aura@tenaga zikir tetapi mahu di urut.

Aku dan isteri bertanya orang sekiranya ada tukang urut berdekatan dan beri mertua wang untuk upah urutan. Bapa mertua merungut kakinya kebas teruk dan mula merebus air utk memanaskan kakinya.
Aku yg dah meninggalkan bidang urutan lama dah , bila melihat keadaan mertua dan di minta oleh isteriku agar mengurut kaki bapanya, aku minta minyak urut dan di beri minyak urutan bidara yg wangi.

Aku urut kedua kakinya dan tangan kirinya yg tak boleh di angkat. Selepas 15 minit selesai, azan berkumandang dan ku terus ke Surau. Imam pulak takde dan aku di tolak kedepan oleh orang tua yg mengenalku.

Balik dari Surau, bapa mertuaku dah tidor. Kata isteriku, bapanya ucap terimakasih, dah lega kakinya.
Hari ni 10/4/2018, bapa mertuaku datang kerumahku naik motor kapcainya. Ku tanya pasal kakinya, " dah elok dah" katanya. Doktor kata takde apa2 dan tak bagi apa2 ubat pun😎.

"Keajaiban kedua tanganku" terbukti sejak dari zaman menuntut lagi semenjak mendapat "ayat mengurut" dalam Silat Gayong Malaysia semasa di ITM Shah Alam. Sesiapa yg terseliuh semasa berlatih gayong, ku urut , esoknya mereka kata dah baik dan ok dah.

Selepas belajar Ilmu Mengurut secara formal dalam ilmu pawang, banyak lagi yg terbukti keberkesanan rawatan urutanku termasuk tenaga batin.

Selain rawatan tenaga batin, lain2 rawatan yg boleh adalah.....
Darah tinggi
Kencing manis
Angin pasang
Lumpuh
Terseliuh
Patah
Urut orang perempuan lepas bersalin
Kecederaan kemalangan...dll

Kalau ilmu pawang, banyak ku guna ilmu kebatinan juga dgn "sentuhan ajaib". ILMU KEBATINAN LAM JALALAH, PASAK BUMI SERTA JURUS2 MAUT juga hanya guna kedua tangan "secara makrifat".
Ilmu Gerak Faqir Sunan Kalijaga, ilmu ibu gerak juga merupakan ilmu penyembuhan tapak tangan.
Ilmu2 Kerohanian para Wali dari Mursyid Arifbillah juga ilmu menggunakan tapak tangan...warisan dari amalan 2 Nabi Ulul Azmi.

Kemudian anugerah dari Baginda Junjungan sendiri di mlm Qadr...Ibu Doa berasaskan Ismullah al Adzham juga " hanya guna tapak tangan".

Kemudian berkat anugerah Mlm Qadr dan bertemu Junjungan Yg Mulia, Mursyid yg mulia anugerahkan pula ilmu tahap " Kun Fayakun" , bukan lagi guna tangan tapi hanya sebut dan doa yakni beberapa amalan para wali terdahulu.

Juga ILMU SYAHADAH.....anugerah guru2 ghaib yg terbukti ampuh benar.
Kemampuanku dengan Rahmat Nya dan syafaat Baginda Junjungan serta restu mursyid mengatasi segala keilmuan yg ada setakat ini pada guru2 atau tok2 guru lainnya. Ini anugerahNya jua setelah 3 tahun ku mengadapNya di sepertiga malam akhir dan meminta pada Nya akan segala kelebihan2 di atas.
Segala penyakit gangguan dan segala penyakit kronik jika bukan asbab ajal dan penghapusan dosa2 besar...alhamdulillah terbukti. Bukan hanya satu2 penyakit tetapi segala penyakit yg di turunkan olehNya......aku lah khalifahnya dlm bidang ini insyaaAllah.

Semoga suatu hari aku dapat membuka klinik rawatan ISLAM SUNNAH utk membantu mereka2 yg meyakini Allah SWT shj Yg Maha Penyembuh. Hanya yg meyakini Sunnah.
Penyakit-penyakit yg ku rawat setakat ini dan terbukti sembuh.....

Gangguan sihir dan membuang saka
Sakit misteri
Kanak2 menangis kerana gangguan
Buang bisa2 akibat terpijak barang sihir atau di pukul makhluk2 halus
Segala jenis kanser
Jantung tersumbat dan berlubang
Lumpuh @stroke
Gout kronik
Slip disk
Patah tulang kerana kemalangan
Angin pasang
Sawan
Sakit2 saraf

Mcm2 lagi....dari 2008 dah mcm2 penyakit kronik dan misteri ternyata mampu di sembuhkan.
Yg peliknya, yg hafaz Quran, pak2 Imam dan tuan2 guru juga menghadapi serangan dan gangguan jin baik asbab amalan2 ayat2 quran atau sihir2. Di mana silapnya? Tok2 guru yg bukak pusat rawatan Islam pun hidapi penyakit kronik.

Tang mana silapnya? Adakah amalan mereka menyalahi sunnah? Atau memang menuntut ilmu salah?