Tuesday, August 28, 2018

21/8/2017 - Pesakit sihir dari Kedah pulih pada hari kedua.


Pesakit ini pernah datang sejurus sebelum puasa, di rawat 3 hari berturut-turut dan menampakkan perubahan pd sakitnya akibat sihir dari perawat terdahulu yg ingin memegangnya agar terus dirawat olehnya.

Di rekomen oleh seorang ustazah, sudah tentu hatinya tidak curiga nsmun kerana pesakit ini berharta, mungkin ini sebab perawat mahu mengikisnya.

Dah byk kes dah pesakit kena tipu mcm ni termasuk di tempat berlabel islamik dgn lelakinya berjubah serban dan wanita berniqab.

Cara saya hanya 3x berturut dan bila ada perubahan, terpulang pada pesakit utk meneruskan sehingga 5, 7 atau 9 kali bg mempercepatkan proses penyucian.

Alhamdulillah, pada kali kedua ni tiada lagi getaran seperti kejutan elektrik bila saya memegangnya. Dan sakit menyucuk di perut dan duburnya hilang begitu shj.

Isteri dan anak bongsunya turut di serang perawat tersebut dan ini membuatkan ia dtg lagi utk sambung rawatan. Anaknya serangan yg sama seperti bapanya dan isterinya pula serangan di dada seperti ada bonjolan hidup dan di ari2 yg buat ia sakit dan pedih.

Rawatan pertama kali, si isteri merasakan pengecutan pada bonjolannya dan rawatan pada hari kedua insyaaAllah memusnahkan segala sihir2 tersebut.

Semoga Raya ini mereka dapat meraikannya dengan tubuh badan yg sihat walafiat.