Tuesday, August 28, 2018

28/8/2018 - PESAKIT SIHIR AKIBAT MERTUA YG KHIANAT


Pesakit ini sudah berusia, punya anak lelaki yg sudah bekerja dari suami pertama dan anak perempuan dari suami kedua yg di nikahi 10 tahun yg lalu.

Bekas seorang Akauntan yg bekerja di USA dan telah pun berhenti . Suaminya seorang engineer di Construction firm.

Aduannya, setelah mengahwini suaminya, gangguan ini mula menghantui iaitu dari 10 tahun yg lepas. Telah mencuba di beberapa tempat tetapi tiada berhasil malah melalui kaedah yg tak masuk akal.

Akhirnya di rekomen jirannya yg pernah dtg berubat dahulu bersama rakan2nya. Kawannya ini punya haid tak teratur dan tak mahu keluar. Setelah rawatan, keluar keluar dgn byk sekali yg terkumpul sekian lama.

Seorang rakannya slip disk, jalan pun keras kerana terlampau sakit. Hari ketiga rawatan, hilang segala sakit. Suntikan pain killer pun tiada kesan, saya hanya tarik sakit dan penyakitnya shj..Allah SWT belaka.

Dan seorang lagi berubat dgn penipu di Hulu Langat, baharu hilang gangguan dan sakit2.

Dan yg membawa mereka bertiga adalah rakan seperniagaan yg pernah membawa ibu yg sakit kanser, pulih selepas 3x rawat. Tetapi kakaknya yg memilih rawatan kimoterapi meninggal beberapa bulan selepas tu.
Wajah pesakit ini asalnya putih berseri dan cantik, di tunjukkan gambar lamanya 10 tahun yg lalu yg menjadi igauan suaminya kini. Rawatan pada hari kedua mlm ni, terlihat wajahnya yg berubah kelihatan sedikit cerah berbanding semalam yg gelap dan suram. Malah pesakit sendiri perasan perubahan itu selepas melihat wajahnya di cermin pagi tadi.

Mlm ini saya minta bawakan limau dan bungaan untuk tujuan mandi bersihkan aura utk 3 hari.
Menurut pesakit setelah di nikahi suaminya, ibu mertuanya mencium ubun2nya dan mulutnya dan selepas itu perubahan berlaku. Menurutnya mertuanya tidak menyukainya mungkin kerana status jandanya dan di suruh bercerai. Namun suaminya enggan kerana amat menggilainya waktu itu dan akhlaknya pun baik.

Menurut suaminya ibunya punya saka dan seorang bidan. Namun kepatuhan kpd ibunya tidak merenggangkan kasihnya pada si isteri. Semoga jodoh mereka berkekalan dan wajahnya kembali cantik seperti dahulu.Dan kembali terbuka pintu rezeki yg tertutup sekian lama.

LA HAULAWALA QUWWATA ILLA BILLAH