Tuesday, August 28, 2018

26/8/2018 - PESAKIT YG BERJAYA PULIH TETAPI HATINYA TIDAK TETAP


Pesakit ini terkena gangguan saka ibunya dan di tambah gangguan2 dari perawat2 yg di kunjunginya yg berniat memegangnya agar berulang2 dtg berubat.

Setelah di rawat pertama kali, beliau mengakui ada perubahan ketara dan hilang sakit2nya tetapi katanya hati2 nya meronta2 kembali kepada perawat yg menyihirnya dan enggan kembali kpd saya malah pergi kpd 3 perawat lain lagi dan bertambah2 bala menimpa.

Setelah sakitnya bertambah dan berulang, ia menelepon saya dan nyatakan ingin kembali berubat. Dia mengakui hanya dgn saya sakitnya hilang dan pulih tetapi hatinya dipegang perawat dari Melaka ni agar tidak berubat dgn saya dan kembali padanya.

Saya tegaskan syarat saya agar ulang 3x dan fidyahnya sekian. Dia akur dan dtg bersama suaminya.
Namun pada hari seterusnya.....🙃. Malas saya nak follow up. Lebih baik layan pada yg yakin dan percaya 100% dgn saya.