Sunday, December 18, 2016

PESAKIT DI HANTAR OLEH SUNAN KALIJAGA



27/10/2016 -Mlm ni seorang wanita telah membawa bakal suami nya untuk di rawat, katanya gangguan dalam tubuh. Setelah di tetapkan masa rawatan dan fidyahnya, mereka datang spt dijanjikan.

Kami tak sembang byk kerana sudah di ceritakan dlm whatsapp. Pesakit berbaring dan rawatan di mulakan. Dlm 15 minit selesai, tiada yg luarbiasa. Cuma wanita ini mendekati bakalsuami nya ini sekejap kemudian menjauh, kembali duduk di kerusi.

Setelah selesai baharulah wanita ini berbicara bhw Sunan Kalijaga itu moyangnya yg menyuruh bawa bakal suaminya ini berubat dgn saya. Rupa2nya dia juga perawat tetapi entah kenapa dihantar kpd saya. Katanya lagi, dia disuruh menjauh kerana kesembilan Wali2 Songo datang dan duduk mengelilingi pesakit dan merawatnya, membersihkan dalamannya. Wanita ini dibisikkan sebelum ini di dlm mamai iaitu antara sedar dan tidur bhw bakal suaminya ini adalah dari Pahlawan Kelantan.

Lelaki ini juga bercerita, sepanjang perjalanan dari Puchong segalanya mudah. Di permudahkan dan sampai dgn mudah. Wajahnya nampak berseri dan ceria selepas dirawat.

Saya hanya mendengar dengan penuh minat, seronok bertemu satu keturunan dan mereka pula menyaksikan siapa yg merawat semasa saya berdoa dan berzikir.

DIA BELAKA. Didatangkan tentera-tentera ghaib Nya datang membantu. Segalanya jadi mudah kerna Kuasa Penyembuhan hanya padaNya, bukan pada ruqyah syirik dan benda2