Sunday, December 18, 2016

PESAKIT ILMU BESI KURSANI (ULANGAN)

24/10/2016 -Pesakit memaklumkan sehari lepas di rawat, gurunya bertandang ke rumah seperti sebelum2 nya dan ia kembali sakit. Nampak gayanya gurunya top up ni...supaya pesakit terus menerus merana.
Ambo masih di kelantan dan beberapa kes tak dapat di rawat . Tetapi di kelantan ada kes baru , murid baru dan info terbaru. Pesakit agak kronik sehingga jadi kes polis dan pesakit juga perlu di bedah kerana terdapat seperti ketumbuhan di dlm kepala. Semuanya gara-gara gangguan makhluk halus sehingga pesakit hilang ingatan tetapi tidak dpt di kesan oleh doktor. Yg terlihat hanya ketumbuhan.

Pesakit dirawat oleh tabib terhandal yg dpt melihat makhluk2 ghaib dgn dibantu wali2 ghaib yg dtg membantu tanpa diminta. Wali2 ghaib hanya ajar BERDOA, minta dgn Allah SWT agar didatangkan tentera2nya utk membantu. Namun segalanya dari Allah swt belaka. Penyakit pergi dan dtg , emosi tidak terkawal.......bersambung ke siri lain.

Pesakit Besi Kursani dtg dgn anak lelakinya yg kerap juga nampak makhluk2 ghaib di rumahnya selain pesakit sendiri dan di temani kawannya bekas polis yg juga bermasalah mental.

Sudah 3 tahun menanggung sengsara. Ke Daru Syifa berkali2 walau mereka menolak kesnya kerana tak mampu tangani. Rata2 yg bergelar ustaz ( perawat) menolak utk merawatnya kerana tak mampu dan tak sanggup. Gi masjid pun tiada yg membantu walau tumbang merangkak dan memegang dinding, tiada yg menolong. Jumpa Pak Imam, pun tak sanggup. Imam pun tahu doanya tak makbul tetapi masih mahu jadi Imam. Kasihan sang makmun menunggu utk sentiasa mengaminkan doa pak Imam.

Perawat ruqyah pun tahu ruqyahnya tak ampuh dgn jin2 Besi Kursani tu tetapi masih bangga dan riak dgn amalan ruqyahnya. Tok2 Bomoh usah cakap la....asal shj diberitahu siapa boleh merawat, pasti di kunjungi tetapi masih gagal belaka.

Ambo minta dia baring mcm biasa. Kali ini ambo tidak lagi berniat membangkitkan jin2 itu tetapi melepaskan terus dgn membuka pintu keluar sebanyak2nya. Sebaik aje keluar bila tak tahan dgn kepanasan tenaga zikir yg ku alirkan, mereka terus di sedut ke penjara Sunan Kalijaga.

Dlm 10 -15 minit ambo terapi kan dgn zikir, gerak menutup gerak. Selesai....pesakit bangun dan cuba bangkitkan harimau di dalam badannya. Ambo bangun dok di kerusi dan niat menarik saki baki jin dan bisa di dlm badannya dari jauh dan buang.

Pesakit tak mampu panggil....sendawa pun kurang. Nyata...jin2 itu semuanya sudah di keluarkan dan pastinya tersumbat di penjara Sunan utk di tarbiahkan.

Biasanya bila di top up oleh tok bomoh atau guru2 sesat ni, jin2 baru tentu lebih sasa dan gagah, pastinya lebih aula dari yg sebelumnya. Namun hakikatnya dengan di saksikan 3 muridku yg ku panggil utk menyaksikan kaedah merawat dan membuang jin2 bahana ilmu sesat ini, tiada perlawanan dan tiada masalah langsung, semudah ABC.

Ku jelaskan kepada pesakit, bukan shj jin di dlm tubuhnya malah jin2 gurunya juga ambo tarik sekali, humban ke penjara Sunan dgn niat mengosongkan tubuh kedua2 hamba Allah ini dari pengaruh jin syaitan ini. Alhamdulillah, doaku di angkat tanpa hijab dan di kabulkanNya.

Sesungguhnya DIA belaka. Apabila DIA kehendaki, mudah shj...KUN FAYAKUN. Pesakit punya kemuliaan hati. Sekali pun pekerjaannya haram dari hukum dunia namun hatinya yg suci dan telah bertaubat dari kehidupan gelapnya dahulu mengubah hidupnya, iktiqadnya dan faham agamanya...gara-gara pengalaman berhadapan dengan perawat bertopengkan agama. Perawat yg beriktiqad sesat, bergurukan tok2guru yg berkhadam jin bertopeng agama dan yg tiada sanad.

Pesakit yg jahil ni pun faham tentang sandaran mesti kepada Allah jua, bukan kepada ayat2 Quran atau benda2....bercakap mcm bagus ustaz tu tapi masih tahap syirik.

Kerana sudah diberi faham maka di temukan dgn perawat yg sesuai....yg menamatkan kesengsaraannya dgn redha Allah jua.

Sesungguhnya DIA jua yg layak disembah, tiada tuhan( yg berkuasa) selain DIA.