Sunday, December 18, 2016

Pesakit sengsara akibat ilmu salah

7/10/2016 -Ilmu Besi Kursani yg membuatnya kebal yg di tuntut secara tidak sengaja . Kerjanya memang masuk hutan, tiada masalah berdepan dgn apa pun apatah lagi bab2 bertumbuk.

Duduknya jin dlm badan menguasai jasad dan rohaninya membuatnya sukar beribadah, tak mampu bekerja dan hampir lumpuh.

Merata dah gi berubat, duduk di kajang juga tetapi sebab ustaz2 dari pusat rawatan tersohor disini tak mampu hadapinya malah reject utk merawatnya membuatnya berkelana jauh serata malaysia demi urk pulih.
Ustaz2 temberang ni bukan shj tak mampu malah mengata2 nya juga sebab nak cover diri. Mahu di ajarnya shj dari bisikan2 di telinganya oleh jin2 khadam besi kursani ni.

Setelah membaca byk posting2 saya dari blog, katanya nampak sinar dan jalan pulang. Nampak kesalahan2 dan kelemahan2 ustaz tersohor yg lemah aqidah tauhid dan bertuhankan ayat2 suci ini. Dan yakin serta bersungguh mahu dtg berubat walau sudah bertahun tak bekerja namun berusaha mendapatkan fidyah yg sekadarnya ni syarat dari saya.

Semasa di terapi...tiada apa2. Tetapi selepas selesai terapi zikir dlm 10 minit...dia mula sendawa dan pecah angin. Saya beri minum air yg di doakan. Jin2 tu mula nak keluar...geraknya dlm gerak rimau tetapi dpt di kawal dan tak mampu menguasainya...dgn bantuan saya Insyaa Allah.

Saya bantu dgn pancarkan aura menembak jin2 itu dari tangan Ironman ini dan menyuruhnya istighfar dan selawat shj. Mungkin dlm 1/2 jam shj...aksi harimaunya tetapi tidak ganas. Mengaum pun tidak...dan tak mampu menguasai pesakit.

Selepas tenang semula...mcm2 cerita dari mulutnya pasal ustaz2 yg merawatnya....temberang semua...dah la tak boleh rawat, reject...jln keluar pun tak boleh beri.

Bila saya tazkirah, nampak riak mukanya yg kelihatan mahu menangis. Dari posting2 blog saya dia dah boleh faham pun dan kini berdepan ibarat tentunya barokahnya lebih lagi.