Sunday, December 18, 2016

PESAKIT SIHIR SEOLAH PENYAKIT KELAMIN SEMBUH DALAM SEMINGGU


27/11/2015 -Jumaat jam 8 mlm, mendapat message dari suami pesakit berkenaan kesembuhan terhadap penyakit isterinya setelah seminggu, dirawat selama 3 hari berturut2.

Menurut pemeriksaan doktor, penyakit ini adalah penyakit kelamin apabila berhubungan dengan ramai pasangan. Seperti penyakit Aids, Siplis dan sejenis dengannya. Apabila membuang air terasa kesakitan yg teramat sangat.

Mereka datang dgn penuh keyakinan untuk dirawat dan sembuh dgn izin Allah. Alhamdulillah, keyakinan dan pemahaman yg sama dlm bidang tauhid tasauf membawa keserasian .

Kaedah rawatan saya sama sepertimana kaedah merawat sihir atau saka dan pelbagai penyakit kronik yg lain spt Kanser, Stroke, Jantung Berlubang, Gout Kronik, Patah atau retak tulang, gangguan mental dan lain2. Hanya Kalimat 2 Kalimah Syahadah dan penggunaan tapak tangan dgn Berdoa dan Berzikir.

Kesakitan semakin berkurang dari hari pertama rawatan, rawatan kedua dan ketiga, bertambah-tambah hilang sakitnya.

Alhamdulillah, pada hari ini telah dimaklumkan akan kesembuhan sepenuhnya. Doktor hanya memberi antibiotik dan krim sapu yg tidak memberi menafaat.

Sakit akan pulih apabila bertemu ubatnya tetapi umat islam kini memilih dadah menjadi ubatan hidupnya sehingga membawa kesan kepada penyakit2 lain spt dari darah tinggi kpd kencing manis seterusnya samada sakit jantung atau rosak buah pinggang akibat sumbatan dadah yg terlalu byk dibuahpiggangnya.

Pilihan ditangan anda. Mengingkari Sunnah boleh membawa kpd kekufuran.